Selasa, 27 April 2010

SLEEPY


Boleh tak kalau nak TITUN camni????

Syokkkknyaaaaaaaaaaaaaaa.......

ZZzzzzzzzzzzzz 

p/s: tetiba aku merapu meraban....... adoiiila, sengal datang dah nie....  

10 comments:

mamalieyna berkata...

hahaha..tak muat meja la ain nk buat gitu! comel bby tuu..^_^

zue @ annaleeya berkata...

sila sila.... xde org maghoh pong!!! hehehe... tp muat ker???

Nida berkata...

Ain.. baik ler tidur bawah meja, bos pun tak nampak..hehe

Mak Su berkata...

amboi budak kecik tu, sibuk buat peta, hihihih

mamamiera berkata...

kehkehkehhhh... ;p
boleh sgt2 ain weh..
jgn lupe snap nnti ye kalo dah baring cenggini.. mntak tolong kwn2nye snap..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dearie Kak Ain..
Hahaha..
Lawaknyer...

Tapi masa Task Force last year, pernah baring atas meja coz ngntuk + penat ya amat..

sakit tulang belulang..

Hehehe..

nza berkata...

best gak kalu boleh ...zzzzzzz....kt mana2 jerr...oh, tgh stress gilerr nie...byk kerja....

Ain berkata...

eiyna: muat tau, lipat la kaki....

hehehe....

kak zue: kalau takde orang, ain dah baring dah....huhuhu....

nida: bos takkan nampak sbb dia ada kat melaka, sekali sekala jer jenguk kami kat sini....

Ain berkata...

mak su: peta apa la yang dia sedang lakar tu ya...

mamamiera: kalau ada selimut best jugak kan....

maunya tak sedor hari dah malam....

lol:waktu dearie menghilang lama tu kan....

kalau tak cukup rehat ni, boleh jatuh sakit kita....

sebab tu tidur kena cukup kan kan....

Ain berkata...

kak nza: lately ramai kengkawan yang busy tahap gaban....

penatnya tak terkata.....

Related Posts with Thumbnails