Sabtu, 10 April 2010

Bakat Kena Rendam

 Hahhaha..... siapa sangka anak bujang aku nie ada bakat kena rendam....

Bukan pandai nyanyi jerk, tapi pandai cipta lirik!!!!

Antara yang keluar dari mulut dia petang tadi sambil berlagu riang.....

Please... pelase... please
Aku memang nakal
suka buat sepoh sepah
pahtu malas simpan kemas

tak lama lepas tu keluar lirik lain pulak.......

please...please...please
kamu jangan nakal
nanti aku balik
kamu kena rotan

Adoiiiya, senyum kambing aku yang kat dapur nie. Yang part no. 2 tu kan, memang sah-sah ditujukan kat abah dia.... hahaha....

Hari ni aku memang hangin tahap gaban ngan budak dua badik nie.... Ada ke patut tengah aku sibuk bersilat kat dapur, dorang wat pakatan tabur roti gardenia kat ruang tamu rumah....Dah macam kena langgar ngan garuda jadiknya hall rumah aku.....huhuhu......

Sebagai pengajaran, aku tak kasi danish minum susu. Tu kira denda jugak sebab dia takmo tido.... Lain kali jangan buat mama jadik naga tasik chini bermata merah lagik tau!!!! Grrrrrrrr!!!!
   

15 comments:

Ena berkata...

hehehe..

samer la ngan anak sy nie kak..

adeihhh!!.. sampai sakit paler di buatnyerr..

best gak lirik lagu tu.. hehehe..

Zaidah berkata...

kreatifnyer danish mkencipta lagu...kekadang waktu kita marah dia nyanyi ...kelakar plak kan...klu nabil suka nyanyi lagu wali...main suka dia ajelah sebut..asal adaliriknyer...

~aSHa~ berkata...

eheehhehe
pls pls mama jgn nakal (ini anak sy yg nyanyi khas tuk sy...hampeh tak?)

nama danish mmg nakal kot..ehehhehe...danish sy pun lagi la..mcm anak 10 je rasanye..

ninie's corner berkata...

amboi...garangnya Ain...ade mase kita patut garang dgn anak...jgn asyik nak manjakan jer...nanti dia naik tocang........mcm Niena...

honeylanz berkata...

wah...berbakat sungguh danish.. nk gelak aja..

nza berkata...

ha,ha,ha...klakar. Mmg brbakat sungguh anak mama sorg nie...kecik2 dh pndai meluahkan perasaan melalui lagu.....dh besar nnti bolehlh jd trkenal gantikn ajai tu.....

Ain berkata...

ena: kalau dorang ada mcm tu la... tapi kalau takde sunyi sepi pulak rumah kita kan... takde seri langsung....

lirik tu spontan keluar dari mulut danish....

dia tau dia buat silap agaknya, sbb tu mama marah...

Ain berkata...

zaidah: bila dengar dia nyanyi tu kan, cool la sket rasa....

lawak sungguh...

Ain berkata...

asha: nakal tu tandnya bijak kan kan.....

sha, jangan nakal2 tau, nanti kena sebat....hehehe....

Ain berkata...

ninie: garang2 ain dorang boleh gelak lagiii....

sakit hati tau.... grrrrr!!!!

Ain berkata...

honeylanz: sesedap rasa dia jer nyanyi kan....hahaha...

Ain berkata...

kak nza: dah besor nanti, nak suruh dia cipta lagu spesel untuk mama dia plak.....

kita tengok dia wat lirik apa nanti....

aLyNnZ berkata...

hehe budak laki mmg camtuu kan? hero larr katakan..tp biler dgr dia nyanyi tuu cam sejuk jerr hati kreatif sungguh..

aLyNnZ berkata...

hehe budak laki mmg camtuu kan? hero larr katakan..tp biler dgr dia nyanyi tuu cam sejuk jerr hati kreatif sungguh..

Ain berkata...

alynnz: dalam tibai senikata tue, logik jugak kan....

takde la dia merapu meraban....hehehe

Related Posts with Thumbnails