Ahad, 11 April 2010

I'M LISTED - BLOGLIST NEWBIE BEN ASHAARI

Ehemmmm..... ehemmmmmm.... 

Tak sempat pun nak publish n3 meraih simpati vs memujuk rayu, eden sudah disenaraikan (aku buat jugak n3 kat bawah tue, sebab aku nak korang join sama2)

Thank you bery bery much Ben. Jasamu Ku Kenang..... hahhaha....
 

 Sila klik gambo untuk close-up apa yang ada kat situ yerk. Nampak kan.....
Jangan sesuka hati gi klik iklan nuff tu plak ya, kang tak pepasal ben kena banned ngan nufff. Ingat!!! Klik jika anda berminat jer.....

Korang jangan pandang kosong jer pada n3 aku nie. Jangan simpan jerk rasa jeles korang tue. Aku lagi suka kalau korang jeles dengan pasang niat kat dalam hati......  
......SAYA NAK JUGAK BEN!!!!!.......

Kalau nak, buat macam apa yang aku dah buat kat n3 bawah NIE

Kalau korang tak dapat rebut peluang yang ini. Rembat yang INI pulak!!! 

Jangan tunggu lama-lama dan buang masa k. Gud luck untuk korang semua. 

MMMMuahhhhh!!!! 

8 comments:

Ena berkata...

Bestnyerrr..

Tahniah sekali lagi..

Biler la ena nyer turn lak.. hoho..

NzA berkata...

blurrrrrr jap...hi.hi.hi....

ibu_Arifa berkata...

Teringin tu mmg teringin..tapi mcm ramai jer..nnt risau patah hati pulak bila mgharap tp xdapat.. huhuhu

mamaarifakeemaisy berkata...

huhu..ramai dh yg join ni..kite jer belum..hehe..nnti terlebih glamour lak..ahaks..:p

pepun tahniah ok!

Ain berkata...

ena: dah listed kan kan....

tahniah untuk ena jugak....

selamat menerima tetamu yang tak putus-putus....

Ain berkata...

kak nza: jangan blur-blur kak....

klik link yang ain kasi tue untuk lebih terang dan jelas...hehehe

Ain berkata...

ibu arifa: min, jangan pernah mengalah selagi belum mencuba....

kena cuba dulu, insyaallah akan tersenarai....

buat n3 mcm ben mintak tu k....

Ain berkata...

mamalieyna: kalau memang berniat nak tambahkan kenalan, ok apa....

rugi tak join tau...

Related Posts with Thumbnails