Selasa, 13 April 2010

Aku Tak Faham... Korang Faham Ke?

Pesal erk budak2 skang ni suka benor tengok citer aksi kat tv tue.....

Alaaaaaa, citer yang macam kat bawah ni sume.... 



Aku bukan la nak kata kat anak sesiapa, tapi anak aku danish tue. Yang aku mula duk perasan dia ketagih citer aksi nie, masa tv3 tayang citer Papaya... Punya kuat pengaruh citer nie, dari dia tak suka betik dia boleh jadi hantu pokok betik.... hahaha.... Alasannya dia nak jadi kuat macam Yaya.....


Dan malam tadi, gara-gara nak tengok citer Jidin (citer yang tak berapa nak baru kat slot aksi tu), aku kena dera temankan dia tengok tv.... Dah la aku tak dapat tengok program yang aku suka, kena pulak berjaga kerana Jidin ni.....Haihhhh.... Nasib baik ada tenet kans, sempat jugak la mama blogwalking, jumping n running......  


Tapi kan, dalam banyak-banyak citer aksi nie, satu citer jer aku layan..... layan jugakkkk!!! Bukan kat tv3, tapi kat tv9 Dekattt di Hati.... Citer apa lagi kalau bukan Ceplos.... Aku suka, sebab dengor ceplos cakap, cam chumelll jer...... hahaha.... 

22 comments:

LYaFRINA berkata...

heheh.. lya rase kdg2 cam kelakor la citer cam kapten kit.. jidin tu.. kdg2 x logik pon ada.. tp xpela..mybe utk kanak2.. tp ceplos tu pernah layan.. mmg sakit perut kalo tgk.. hantu ceplos tu mmg kelakor.. cara dia cakap dgn memek muka dia.. sempoiiiiiii!!

Siti berkata...

haha..anak siti suka tgk ceplos...hahaha

kasih suci berkata...

hahaha...saya pon x fhm criter2 ni semua...kdg2 rasa ntah pape je citer ni...tapi budak2 skrg mmg suke criter camtu..sama la jugak time saya kecik2 dulu..selalu layan dragon ball dan seumpama dengannya..hehehe

mamalieyna berkata...

tak pernah layan citer2 di atas, kecuali bio-nik..en suami tgk je iklan, dia kata 'buat citer' ntah pape! huhu..

zue @ annaleeya berkata...

anak akak si Alif tuh pon suke sgt tgk citer gini... skang nih mmg tggu citer jidin tu lah... klu tuko channel lain, konpem ngamuk... sabo jer lah..

AYU berkata...

ha..ha..layan gak mlm td citer jidin.. tp citer papaya...anak ayu dr tak kenal pokok papaya jadi kenal...jumpa je kat jln ckp 'ibu,pokok papaya'...tp ayu suka tgk zul yahya berlakon..

Ain berkata...

lyafrina: budak2 kuat berangan, agaknya sbb tu dorang suka citer aksi mcm nie....

ain suka part ceplos bercinta tue....hahaha...romantikkkk habisss....

Ain berkata...

siti: citer ceplos tu memang lawak kan....

dulu ain layan danish tengok jer, lepas tu ngan mama dia plak jadik penonton setia...hahaha

Ain berkata...

kasih suci: citer ni sume mcm tak masuk akal kan....

masa akak kecik dulu, akak suka citer meoro attack....

besttt....

Ain berkata...

mamalieyna: siap la ariff besor nanti eiyna....

jadik la mcm ain yang kena beralah ngan danish....

asyik nak tengok citer dia jer...

Ain berkata...

kak zue: nasib baik ada tenet kan kak....

kalau tak mau buhsan kita dibuatnya....

Ain berkata...

ayu: ada la jugak something yang dorang boleh belajar kan....

Mak Su berkata...

x paham cerita mcm tu, tak tonton pun :(

mahap ler encik producer :(

Ain berkata...

mak su: kita memang tak faham citer camni kan mak su, tapi pelik pulak camne budak kecik leh faham...hahaha....

takkan la dorang lebih bijak dari kita kot....hehehe...

sisdee berkata...

my son suke gak..tp bila jidin ni dia tak tgk lak..sbb dia frust cite bionik tu ending camtu :))
tah apa2 jek kdg2 :D

tp dah nama cite kan

layan jek :p

tp i tak suke :(

Ain berkata...

sisdee: ain pun tak suka....

citer tak bermesej kan... huhuhu...

honeylanz berkata...

tak paham jugak..tp terpikir..penerbit ni ada wat survey market ke? sbb kids suke betul cite2 gini... mcm kapten boleh..geng bas sekolah...ampun..muak has bila ac n ery tgk tv!!

Ain berkata...

honeylanz: geng bas sekolah danish tengok kat skull jerk....

kat rumah ain tak bukak channel tue....

kemaruk tengok tv nanti, kita plak yang melopong....huhuhu...

shi3la berkata...

anak haku tak layan citer2 nihhh semua..diyer sikit-sikit otomen..sikit2 otomennn...rimassssssssss haku tauuuu...!!!

Ain berkata...

shi3la: muahaha......

besor sket lagi dia mesti layan citer aksi plak....

nza berkata...

budk2 mmg senang sgt trpengaruh dgn cerita2 yg mrk suka..kalu suka mkn betik bagus la......

Ain berkata...

kak nza: kena ajak sarah plak tengok citer papaya nie....

dia sorang jer tak suka betik...huhuhu....

Related Posts with Thumbnails