Khamis, 1 April 2010

SARAH BER-CD

Serius cakap aku sangat-sangat teruja nak pakaikan sarah CD... 

Yerla selama ni asyik duk pakai pampers jer kan.... bila nak mengCDkan sarah ni, tak tau la pulak reaksi dia mcm mana....

Entah dia suka atau tak..... 

Saksikan aktiviti mengetest CD baru sarah pagi semalam.....

'bagai merelakan apa sajer'

'close-up - cantik jer terletak'

'pandangan dari belakang'

'pandangan dari depan'

16 comments:

al-lavendari berkata...

ingatkan sarah dan rakam lagu .. teringin juga nak dengar suara dia !

Ain berkata...

al-lavendari: untuk uncle nanti saya buat n3 sarah rakam lagu....hahaha...

kalau suara dia sumbang, jangan tutup telinga tau....

pssttt... rindu ngan komen uncle kat sini....

sekejap ilang sekejap muncul yerk...

hopefully sentiasa sihat walafiat...

zue @ annaleeya berkata...

cantik cantik.... kuning jerk... nih kene sambar kt Airel satu nih...

Ain berkata...

kak zue: kalau airel blue cantik kan....

sesuai untuk boboy...hehehe...

kalau nak beli, sekeping CD plus 2 insert tak silap ain dlm rm30+...

boleh la cuba sekeping dulu..

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

ketawa sy baca komen incik al-lavendari tu..haha~

LanaBulu berkata...

Sexy dik sarah tu...
hiisss..

Zaidah berkata...

setakat nie ok tak si sarah pakai CD tu...tengok ok aje...betullah LanaBulu seksi si sarah...kuang3...hehehe

honeylanz berkata...

lawa color nye. tp has ni x cukup rajin nk ber cd kan ery ;)

shi3la berkata...

chantekkkkkkkkkkkk...!!!

Ain berkata...

nadia: uncle akak tu memang suka mengusik...

jemput la baca blog dia nad...

Ain berkata...

lanabulu: opssssss...

tutup mata cepat uncle....

wat malu sarah jer mama tu kan...huhuhu...

Ain berkata...

zaidah: sarah baru jer mengetest....

belum pakai betul2 lagi...

Ain berkata...

honeylanz: tu la, nak berCD ni mommies kena la terlebih rajin sikit...

bertambah kerja kita kan...

Ain berkata...

shi3la: ala2 seluar kecik giteww kan...

nza berkata...

cantiknya Cd sarah tu...warna feveret aunty la ttp sygnya aunty dh xde baby kecik...

Ain berkata...

kak nza: akak suka yellow rupanya....

ain baru nak try pakaikan sarah cd kak....

tapi mcm cerewet jer nak uruskan anak ber-cd....hahaha....

dasar mama pemalas kan kan....

Related Posts with Thumbnails