Ahad, 11 April 2010

LAGIIIII PASAL BEN ASHAARI


 Angaukah Aku???? Haah memangggg!!! 

Bukan Angau kat Ben la, tapi angaukan blog dia.....Muahaha....

Hari ni dah lebih soploh kali duk keluar masuk pintu rumah blog Ben.... nasib tak kena halau ngan batang penyapu jerk!!!.. Sesedap rasa mengendap aktiviti somi orang.....hehehe....

Pedulikkkkk.... bukan kena bayar duit pengeras pun kanss.......  

Kawan - Kawan...... Mehhhh sini aku nak citer. 

Bagi yang belum submit n3 untuk Misi Jelajah Ben, jaaaangan risau, masih ada peluang. Cepat KLIK SINI sekarang jugak!!!! Sekarang tau sebab tempat duduk adalah TERHAD!!! 

Pastikan korang dapat peluang untuk berada dalam BLOGLIST NEWBIE BEN ASHAARI. Takmo takpe, korang rugi korang tanggung sendirik....  

Syarat2nya  mudah ajer:

1) Header mesti ada .. link ke entri ni ..
Ada kans.... 

2 ) Dari mana tau pasal blog Ben Ashaari ..
Saya tau blog Ben Ashaari dari blog Lyafrina.  

3 ) Bagi satu entri yang aku buat , menarik perhatian korang ...
Saya suka n3 yang INI. Habis semua link tu saya jelajah ikut misi jelajah Ben la nie. Kalau tak caya boleh tengok komen saya kat n3 dorang.... mesti ada punyaaaa... Kasi la kredits sikit kan, susah payah dorang kreatipkan diri masing-masing... 

Simple jer kan kengkawan.... Tunggu  apa lagi..... cepattttt KLIK SINI!!!!! 

2 comments:

Adeq Aien berkata...

Ben di sane sinin..
^^

Ain berkata...

ainhamzah: sudah glemer kan abang ben itewwww....

kita tumpang sekaki.....hehehe...

thanks singgah blog akak...

Related Posts with Thumbnails