Isnin, 12 April 2010

Souvenier Dari Auckland


Masih lagi panas dan berasapppp....

Baru jer aku terima kejap tadi.....

Souvenier dari sahabat blogger yang tinggal jauh nun di Auckland sana (tetap dekat dihati ain tau)..... 

Thanks  Nida.... barang yang nida kirim dah selamat ain terima.....

Like it soooo much dear....  

 'dah siap letak kunci ofis dah pun'

p/s: To Kakak Mizah, thanks sudi call aunty kat sini. Aunty sangat2 hargainya..... Belajar rajin2 ya sayang...  

12 comments:

nza berkata...

wah, sronok tu...bln dpn suami kak nza nk g melborne Australia la.....h.hu.hu...kena tinggal lagi.

Ain berkata...

kak nza: apa kata kali nie akak ikut.....

tapi tu la kan, kids sekolah mana leh tinggal....huhuhu...

takpun kirim jerk souvenier.... sbg hadiah sbb kena tinggal....hehehe..

zue @ annaleeya berkata...

wahh... best dpt ole2 dari jauh... nak gak bulih??? x penah dpt ole2 dari oversea tau...

Siti berkata...

waaa..syoknya dpt cenderahati dr jauh ni....terasa diri dihargai gitu..huhu

Ain berkata...

kak zue: ain pun 1st taim ni....

kalau dapat by hand tu pernah la, tu pun sekali jugak...hehehe

Ain berkata...

siti: paling terharu dapat panggilan dari anak cikgu nida kita nie....

hilang stress marahkan danish....

soooo sweet tau...

TUKANG KATA berkata...

Wah...

comel2..

:)

Ain berkata...

tukang kata: chantekkan....

hehehe

LYaFRINA berkata...

waa... best2x...
xdpt pegi obersea.. dpt souvenir pon dah ok kan..

Ain berkata...

lyafrina: nak tunggu dapat pergi entah bila la rezeki kita kan.....

dapat souvenier ni dah cukup seronok dah....hehehe

mamalieyna berkata...

waaah dr Auckland tu..murah rezeki kwn2 blogger ni..^_^

Ain berkata...

mamalieyna: alhamdulillah, syukur dengan rezeki yang allah kasi....

Related Posts with Thumbnails