Ahad, 11 April 2010

DIA DATANG..... DENGAN SENYUM SIMPULNYA....

 Tetamu yang aku tunggu-tunggu akhirnya datang jugakkkkkk..... ada kengkawan yang dah tau kanssss...

Macih banyak-banyak Ben....... sudi jugak jenguk teratak buruk aku yang tak bertangga nie...hehehe...

Mesti nak tau kan apa buah hati fikiran yang Ben hadiahkan untuk aku.....

Baca jangan tak baca.....

"MAMA DANISH DAN SARAH .. itulah nama yang diberinya ..Blog ni bagi aku ada satu keistimewaan .. aku tak dapat nak ceritakan apa yang istimewanya sbb tak tau nak kata camana .. korang tengok sendiri la ek ..

Pemilik blog ni berasal dari Terengganu .. Dah berblog sejak awal 2009 .. lagi lama dari aku berblog ..patutlah blognya cantik jer mata memandang ... ok la bagi aku ..tak de la semak pun .."

 
Kalau nak lagik feel, baca jer kat blog Ben tue..... Klik SINI.....  

Pada kengkawan yang masih segan silu nak join siri Jelajah Ben nie, Cepattt buang rasa segan korang. Buat muka tembok pun takpe..... Janji korang dapat something dari Siri Jelajah tue. 

Dapat apa??? Rahsianya mereka yang pernah kena jelajah jerk tau.... Korang bila lagiiiii!!!! Cepat KLIK SINI

10 comments:

Zaidah berkata...

tahniah ain...

LYaFRINA berkata...

waaa..ain.. jimmy shanley dh buat trek celebriti kat cni..
tahniah..tahniah...

Ben Ashaari berkata...

erk....tqqq ...erkk

Ena berkata...

best la.. berbunga2 gituw lepas dah dijelajah oleh otai Ben Ashaari tu.. heheh..

Tahniah!!

Ain berkata...

zaidah: thanks....

tunggu giliran zai plak ya...

Ain berkata...

lyafrina: ain tukang sponsor tempat jer....hehehe

tapi memang best kan.....

Ain berkata...

ben: sama2 ben...

Ain berkata...

ena: gud luck untuk ena nanti....

sabar ya.... insyaallah ben akan sampai jugak....

khai berkata...

huhu sampai bila la boleh jadi otai blog macam brader ben.. huhu

Ain berkata...

khai: takpe dik....

usaha tangga kejayaan....

kena rajin update macam ben wat tue....

akak memang tak terkejor....hahaha...

Related Posts with Thumbnails