Selasa, 20 April 2010

Dah Tau Dahhhhh.....

Nape la mama sarah ni lambat nau pick-upnya  kan aunty.......

Sesedap rasa suka suki dia jer nak kutuk-kutuk sarah semalam kan.....

Sarah suka nangis la, suka buat perangai la........

Dah dua tahun dah mama besarkan sarah, kenapa la masih tak faham-faham perangai sarah macam mana.....

Aunty tau tak kenapa sarah nangis dan ngamuk-ngamuk bila balik dari taska tue.....

Sarah nak tidor jer sebenarnyaaaaaaa......zzzzzzzzzzzz.......

21 comments:

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dearie Kak..

kepada Sarah..

tidurlah sayang..

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

HAHAHAHA

antie ayu penat nak faham apa yang ditangiskan dek sarah

taubat, lepas nie antie piat telinga mam eik...hahahahahha

Ena berkata...

alahai..
ciannyer..
naper sarah? mama tak kasi sarah tido ker? hhehehe

IdzaLia berkata...

hihi... nak tido ek... cian nyee.. kena ngamuk dulu br dpt tido ye..hehehee

~~ciklinn~~ berkata...

alahaii nak titun rupanyer yer....kepenatanla tu sehrian kat taska

ibu_Arifa berkata...

dalila pun..kalo buat perangai sure tanda nyer dia menagntuk nk tidur lah tu.. paling geram kalo time kat luar..jenuh tebal muka kami ni.

LYaFRINA berkata...

hehehhehe...

sama la mcm asya tu..kalo perangai tu pelik skit tu.. mcm nak ngamuk2 tu..mcm ada xkena tu.. ltk j dlm buai.. ok la tu

♥Azie♥ berkata...

tau xper ain..dorang letih..banyak main kat taska..macam erin & nonie balik jer bg minum susu terus zzzzzzzz

Ain berkata...

lol: dearie, nyenyak betul dia tido.....

Ain berkata...

ayu: mama memang nak kena babap kan aunty......

mamalieyna berkata...

betul tu kak sarah, ayep setuju..
ayep pun ada sekali tu, balik dr umah pengasuh ayep buat perangai..
ada je tak kena, mmg nangis la..
mama tak faham2 gak..
ayep ngantuk sesangat sebenarnya..

yg berkata : ayep@ arif

Ain berkata...

idzalia: penat sarah nangis sampai serak sore......

mama buat dunno jer.....

sarah rasa nak rotannn jer mama sarah tau....

Ain berkata...

ciklinn: kat skull teacher sukat tido sarah....

sbb tu sarah ngantuk bila balik rumah....

Ain berkata...

ibu arifa: sama la ngan sarah aunty.....

sarah tak peduli dah orang pandang sarah.....

sarah nangis jugakkkk sampai mama ngan abah tension....

kesian mak bapak sarah kan kan....

zue @ annaleeya berkata...

tu pasal rupenyer.... mama sarah nih mmgla... sian sarah... sarah tido dlu yer, nanti aunty babap mama... haippp... biasa nih suke marah sarah... hehehe...

Ain berkata...

lyafrina: itu la yang mama sarah buat kat sarah semalam.....

lepas mama sarah mandi, dia tengok sarah ngamuk2 sambil nangis, terus mama campak sarah dalam buai.....

kejap jer sarah dah titun....

Ain berkata...

azie: sebijik cam sarah anak2 aunty ya.....

sarah ni kadang tak sempat nak minum susu sarah pengsan dulu....

ngantuk la aunty.....

Ain berkata...

adik ayep: ape la mama mama kita ni kan.....

kak sarah rasa dorang semua ni kena anto pi kursus penjagaan kanak-kanak.....

apa macam ayep, setuju tak???

Ain berkata...

aunty zue: jangan babap kuat sangat ya aunty.....

kesian mama sarah, dia dah la kurus kering.....

mesti sakit mama sarah nanti kan....

anin berkata...

hha..same saje ngn syahmi..wat tu tak kena wt ni tak kena..nk tido la tu..tdo lak bukan main gitu je...kene nyonyot dulu..kejap pun jadi laa

Ain berkata...

anin: kalau dia cakap nak tido kan senang sikit kerja kita.....

yang duk nangis dan ngamuk2 tu buat apa kan....

buat sakit tekak jer....hehehe...

Related Posts with Thumbnails