Jumaat, 23 April 2010

Maafkan Aku......

Disebabkan n3 yang kat bawah tu, tetiba aku rasa bersalah sangat-sangat.......

Maafkan aku kerana tak menyenaraikan semua link kengkawan......

Ammpunnnn, semalam kan aku kejar waktu untuk buat n3 (sibuk dengan kerja office), jadi aku cuma sempat list down kengkawan yang ngetop last week jer.....

Yang takde dalam list bukan bermakna aku tak sayang korang.......

Sayangggg tau..... 

Jangan ada yang merajuk atau jauh hati dengan aku ya......

I'm so sorry........

p/s: kelambatan bersiaran hari ni kerana ada urusan yang terpaksa disettlekan. Aku nak masuk tido dah. Penatt dan sakit-sakit satu badan......huhuhu......

11 comments:

Lelord berkata...

ekekeke x amik ati pun

Chenta berkata...

alahaiiii .... kesiannya .

Jangan risau... k.linda tetap masuk blog awak yg ngetop ini .

muahhhh !

Unknown berkata...

sis, rehat puas2 yer..
miss u

al-lavendari berkata...

NASIB BAIK AWAK TULIS MACAM TU. UNCLE DAH BERCADANG NAK MERAJUK TADI .. TAPI TAK JADI, TARIK BALIK !

Tanpa Nama berkata...

ain.. no hard feeling babe...

anna berkata...

xpe kak ain.. paham je..

weekend ni rehat cukup2 ye...

najihah berkata...

bertukang di sini

:)

♥Cik Puan♥ berkata...

tak per ain..faham ..nak puas hati semua org kita tak mampu kan...heheheheh

azie merajuk kekekeke..gatal kan.

NzA berkata...

kwn2 bloh nie semua sporting la ain....semua faham..kitakn manusia n xperfect......jgn sedih2 ok...

mamaarifakeemaisy berkata...

hikhik..takpe ain..tak kecik ati pun..saje je ckp gitu..kasi ain sebut nama pasni..hikhik..sayaaaaang ain juge! ^_^

Dearie Pearls berkata...

Dearie Kak..

Tak pe..

Tak pe..

Tak pe..

Hahaha..

Ok Kak..
no prob..

Related Posts with Thumbnails