Ahad, 9 Mei 2010

Bayar Hutang Dulu Yerk.....

Korang semua mesti dah dapat gaji kan kan..... Apa???? Dah habissssss ke??? Jangan lupa bayar hutang tau, kerana hutang ni akan dibawa sampai ke mati. Nak ke camtu??? Mesti tak nak kan..... 

Cakap pasal hutang nie, today nak bayor hutang tag ngan Mummy Shane. Kena bayor cepat-cepat sebab aku ni pelupa.....  

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?What will u do if u know that your friend has been back stab on u ?
~ kalau kecederaan tu parah, aku mintak la hubby bawak gi spital, pastu claim insurans.....hahaha.... tak baek tau main tikam2 camni...... takmo kawan la......

6 orang di hati anda?6 people in your heart?
~Anak-anak, Suami, Ibu bapa, Adik beradik, Mertua dan Ipar duai.......

Anda rasa anda comel?Do u think u're cute?
~ Semestinyaaaaaaaaaaaaaaa...... giler perahsan kan.... Kalau tak kita yang puji diri kita sendiri siapa lagi, betul tak???

Single or taken?
~ mesti la dah berpunya, ada anak dua pun tau.....hehehe....... 

Blog yang anda suka?Blog that u like?
~ Banyak sangat...... kalau nampak aku kerap ke situ makanya aku suka la tue....

Adakah bilik anda kemas setiap hari?Do u clean your room everyday?
~ Wajibbbb bagi aku mengemas bilik setiap hari..... Sebelum naik katil untuk baring dan tidur, kalau aku nampak cadar tak betul, aku rela kemas dulu tau..... nak buat camne, biasa la kan, budak 2 orang tu memang suka curik2 guling atas katil mama dorang taim mama dorang tak perasan........ 

Lagu terakhir yang anda dengar?The last song u listening?
~ 1234 nyanyian Aris Ariwatan 
 
Satu... kasih yg abadi
Tiada tandingi dia yang satu
Dua... sayang berpanjangan
Membawa ke syurga kasihnya ibu

Tiga... lapar dan dahaga
Rela berpayahan setianya ayah
Empat... mudah kau ketemu
Berhati selalu beza antara
Kasih dan kekasih

Ibu kuingat dahulu
Menyisir rambut ku kemas selalu
Ayah menghantar ke sekolah
Bergunalah ilmu bila dewasa

Sayang dengar lagu ini
Untuk kau sandarkan buat pedoman
Jangan manis terus ditelan
Pahit terus dibuang... itu bidalan
Harus kau renungkan
 
Last text message?
~ Berbalas mesej dengan adik aku yang wish selamat hari ibu kat kakak dia nie....

Last phone call?
~ Dari mertua adik aku bertanyakan surat sokongan yang kami mintak dari Dun hari tu dah dapat ke belum. Terima kasih Mak sebab tolong ain dapatkan surat nie.... 

Hari terakhir anda menangis?Last day u cried?
~ Menangis dalam hati ada la........

List lima color favorite anda?List down 5 of your favorite colours?
~ Hijau, Peach, Ungu, Pink n Kuning

Orang terakhir anda ber-YM?The last people chat with u in YM?
~ Dengan aini...... tapi kira-kira 2 minggu lepasss. Serius cakap, aku dah lama tak on YM....

Game paling anda suka?Your favorite game?
~ Farmville kat fesbuk, tapi dah lama jugak tak main.... entah2 mati kejung dah pokok2 aku sebab takde yang tolong siram dan bajakan......huhuhu....
 
Adakah anda peminat MCR?
~ Aku mengaku aku tak kenal pun dengan MCR..... Camne nak minat?? hehehe..... 
 
Apa perasaan anda jawab tag ni?What do u feel when u answering this tag?
~ Suka pe..... dah berupdate blog aku kan kan.....

Anda rasa tag ini best?Do u think this tag interesting?
~ Kalau tak menarik takkan aku layan kan..... 

Tag lagi 10 orangtag 10 other people
~ Aku baik hati hari ni, so takmo tag sesiapa...... kesian dekat kengkawan sebab berlambak-lambak hutang tag kan....

8 comments:

LYaFRINA berkata...

ahahahahha..
tau pon.. tu dlm draft belambok lana g tag.. dh bbulan-bulan pon ada.. sabor j la.. hehehehee

~aSHa~ berkata...

ehehehee
asha mmg byk hutang ni..
dgn kak ain, dgn lya..dgn lain2..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sori....kadang2 sampai lupa...
lgpun nak buat tag ni kena masa yg releks...sbb nak copy sana sini...nak letak gambo..ehehehehehehe...adehhhhh asha ni dah la buat masa skrg tak dpt nak online kat umah....

Adlina Husaini berkata...

wakaka rajin buat keja sekolah eh

Ain berkata...

lyafrina: bila la nak abih bayor tu kan.....

yang lama plus yang baru, tak cukup buku dah nak tulis....

hahaha....

Ain berkata...

asha: beli stick baru la sha....

cepat sikit settle problem.... hehehe

adlina: baru separuh ni ina, banyak lagi yang menanti....

huhuhu....

mumyShaneQeisha berkata...

wah2..bagusnya ain ni.siap ada senikata lagu lagi.minat juga lagu 1234, aris ariwatan tu.hehehe

Nida berkata...

Dah lama tak dengar lagu Aris Ariwatan tu.. teringat zaman sekolah dulu..:)

Ain berkata...

mumyshane: ain memang suka lagu nie....

anak2 pun sama....hehehe...

nida: lagu lama yang penuh makna kan.....

budak tadika zaman skrg ni pun cikgu dorang ajar nyanyi lagu nie...

Related Posts with Thumbnails