Selasa, 11 Mei 2010

Bersiaran Jugak.....

Morning Dearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......... hehehe

Kenapa terkebil-kebil tuh?? Memang aku la nie...... 

Aku tak jadi bercuti hari nie, so apalagi online la.....

Aku tengah sedey nie..... sob..sob...sob....

Kabel usb aku ilangggggggggggg...... Entah mana aku campak pun tak tau....

Macam mana aku nak umumkan pemenang cabutan bertuah nie?

Nak postpone sampai kabel tu jumpa dulu ke? Mencik betul kan!!! 

Mana la ko menyorok Yang oiiii...... Keluar laaaaaa..... 

p/s: nak buat n3 pun tak sonot dah, sebab penyeri takde.....huhuhu... 

16 comments:

sisdee berkata...

x pe cari pelan2 insyaallah jumpa..slalu mmg camtu..

mgkin missplace ke kan :)

Ain berkata...

sisdee: dari semalam duk cari tapi tak jumpa...

kat rumah pun takde....huhuhu....

jangan ler kena beli yang baru...

Nida berkata...

Laaa...pulok dah..haha..

Ia nak uji kesabaran Ain tu

Miss Izah Mohamed berkata...

ALAHAI.. SIAN AKAK..
BKN SARAH OR DANISH MAIN KE.. EHHE
KOT MISPLACED KOT.. HUHU

LiNda berkata...

Adalah tuh dimana-mana ....

Ain berkata...

nida: tu la, macam2 hal....

tak tau nak carik kat mana dah nie...

kena selongkar lagi la kat rumah tue jawabnya...

Ain berkata...

izah: sarah ngan danish tak pernah usik kabel usb akak....

kabel tu selalunya akak simpan kat laci ofis, tapi takde la pulak...

huwaaaaaaaaa.....

Ain berkata...

sis linda: ohhhh jiranku, meh la tolong carikan....

daku memang tak jumpa kat mana2 nie...

zue @ annaleeya berkata...

cuba ain ingat balik mane ain letak??? salah letak nih kot... cari pelan2 hokey...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

akak lupa letak kot... :p

Siti berkata...

lor....siannya..ilang la pulak..adoiiii.....takpe2..cari slow...nanti mesti jumpa..dia nyorok tu.

Anje a.k.a Mama_Aqish berkata...

ain hilang cabel beli la card reader plak...sian ain...carik elok2 k...mesti jumpe punyer annti

LYaFRINA berkata...

hhehhe..kabel tu main aucak2x je tu

dah puas nyorok,,kuorla tu nnti..

kella berkata...

haaa... k ain baca ni..
ya jammi' byk kali! inshaAllah jumpa! itu nama ALlah.. selalu kita buat camtu lah, tapi kena yakin.. insyaAllah jumpa tau..
dengan izinnya.. kalau ada di situ mesti jumpa tapi kalau tak jumpa juga, mesti ada di tempat lain..

cuba..

♥Azie♥ berkata...

nnt jumpa la tue..time nak guna cari mesti tak jumpa kan....

Ena berkata...

alahai.. ciannyer.. camtu la pulak kan!.. tak pe kalo dah bg tau camtu mesti contestant& bawak pemenang tu sabar menanti.. cari leklok ye!

Related Posts with Thumbnails