Isnin, 3 Mei 2010

Rindu

Aku sangat-sangat rindu untuk aktif berblog.....

Mungkin ada yang perasan aku dah jarang jengah korang kan.....

Juga jarang tinggalkan komen...... dan mereply komen di blog sendiri......

Serius cakap aku rindukan korang semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....huhuhu....

Masa aku agak terbatas kini, harapnya korang semuaaaa tak berjauh hati....

Thanks u alwaysss being here.....  

16 comments:

zue @ annaleeya berkata...

xpe ain... slow2 okey... siapkan ape yg perlu didahulukan... klu dah free, blogging balik k...

tak jauh hati pon... paham sesangat!!! sbb kdg2 akak pon takde mase gak....

Nida berkata...

samalah Nida... dah jarang jenguk kawan2.. harap mereka faham kan Ain..

LYaFRINA berkata...

hhehhe.. its ok la..biasala tu..lya pon gitu, kdg2 timee bz tu..mmg x smpat nk leave komen... kdg2 smpat la sodeng, tp xleave komen..biasala tu ain..

al-lavendari berkata...

kenapa pulak nak berjauh hati ...!

Lelord berkata...

heheheheh biasa la tu....siapkan ape yg penting dulu

CatlinaFly berkata...

salam..samalah kita...sy pun jarang jegah blog akwan2 skrg..dgn laptop rosaknya..tumpang laptop hubby & guna opis punye bila nak jalan2 blog kejap..tapi tak sama mcm guna lappy sendiri huhuhu

maszmadi berkata...

xper wat la paper yg ptut yerk... x jauh nyer kita2 nie slagi dlm Malaysia.. hehe

Zaidah berkata...

tak apelah ain...siapkan yang penting dulu...rakan blogger faham n tahu status ain skrang nie...mesti tengah susah hati pasal bisnes kan...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ko bz ker wei? ke rko dah malas nak berblog?

Al-Atiff berkata...

salam kak ain.. :)
ingat saya je yg lama tk menjengah blog rakan2.. :)
apa2 pn mga sukses dan sentiasa bahagia hendaknya... amin.. :)

Siti berkata...

hahha..takde la..siti pun kdg2 gitu gak...nak kejor masa..he3

nza berkata...

biasa la tu ain, ada masa kita lapang n ada masa bz gilerr...apapn kak nza tetap terjah blog ain...

♥Azie♥ berkata...

azie sentiasa tgg n3 terbaru dari ain..miss u..

kella berkata...

rindu awak juga... :)

mamalieyna berkata...

takkan sesekali berjauh hati..hehe..faham2x..sesekali akan dilanda perkara yg sama gak! usah bimbang Ain..kami sentiasa di sini..hehe..

Mak Su berkata...

maksu mmg giler bizi la ni.... huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails