Jumaat, 12 November 2010

Shamrin Fotograf meninggal dunia


KUALA LUMPUR - Vokalis utama kumpulan Fotograf, Mohd. Shamrin Abdul Samad, 45, meninggal dunia pada pukul 6 petang semalam dipercayai akibat kegagalan fungsi jantung.

Vokalis tersebut dikejarkan ke hospital selepas dia rebah ketika bermain bola sepak di padang bola Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru di sini petang semalam.

Beliau disahkan meninggal dunia di Hospital Pakar Al-Islam, Kampung Baru.

"Sewaktu sedang bermain bola, dia mengangkat tangan dan membongkok seperti mahu mengikat tali kasutnya.

"Dia kemudian pitam dan dikejarkan ke hospital," ujar Riot, bekas anggota kumpulan Kool yang turut berada di padang ketika itu.

Sumber: Kosmo

p/s: teringat kenangan masa aku sekolah menengah dulu, driver bas sekolah aku suka betul pasang lagu kumpulan fotograf. Minat benar dia dengan suara shamrin agaknya....

p/s: al-fatihah untuk arwah. 

14 comments:

kakcik berkata...

Innalillahhiwainnailaihirojiun.

Ena berkata...

tu la kan,... tak disangka2..

Softtouch [Hanim] berkata...

tak sangak terkejut dgr berita mlm tadi...Al-Fatihah

Lia berkata...

Al fatihah utknya...

ARIFFDA berkata...

al-fatihah..

az rina a.k.a jaijina berkata...

al-fatihah..tgh sihat² pon boleh pergi bila² masa aje..beringat² lah kite..

Nia berkata...

Al-Fatihah buatnya.
Pernah dengar satu fakta, perempuan yang belum menopaus terhindar dari kemungkinan untuk kena serangan jantung disebabkan hormon kita.
Tapi, walau apa pun, kematian tetap boleh menjemput bila2 masa, semoga jadi ingatan buat kita semua.

Lelord berkata...

al-fatihah

Elly & Emmy berkata...

al fatihah..

Cik Moon berkata...

al-fatihah utk dia..suka sgt dgr lagu2 kump. fotograf..

mamalieyna berkata...

Al-fatihah utk arwah..

Zaidah berkata...

al-fatihah untuknyer...baru tadik melawat bapa kepada staf kat sini meninggal...agaknyer satu hari berapa ramai umat manusia yang meninggal?

kella berkata...

haah tahu ni pun bila tengok berita pagi tadi.. terkejut gak!

armouris berkata...

alfatihah! info tentang mati bermain bola sepak di SIHAT SELALU - Kecederaan di Padang Bola Sepak

Related Posts with Thumbnails