Jumaat, 5 November 2010

New Hair Stail

Sempena dengan deepavali hari ni, aku bertukar ke stail rambut baru. Dah tak larat dah sebenarnya nak berambut panjang sebab banyak nau rambut yang gugur. Bila dah berambut pendek ni, ringan sikit kepala aku. Tak perlu nak risau rambut berbau hapak ke apa sbb seharian bertudung kan...

Kebetulan semalam bawak danish gi gunting rambut, so mama dia pun tumpang sekaki lor. Now, dah jadi pendek macam kat bawah ni. 

 credits to: izyan.com

 Apa macam, kacak menawan tak??? hehehe.... En. is cakap bini dia dah macam lelaki. Tak kissah la laling, janji lepas ni ai tak perlu nak dengar u membebel pasal rambut ai yang gugur kat lantai tu lagikk. Kalau agak2 dia nak gugur jugak, kita botakkan terus carik syampoo yang ini. ...hehehe

credits to: min

7 comments:

Ena berkata...

hehe..
sama la ngan ena.. rambut dah cam lelaki,, eh! rambut dah pajang dah leps dah di togelkan 2 bulan yg lalu.. huhu..

shapoo tu utk rambut gugur yeh!..

kakcik berkata...

Salam Ain...

kakcik juga selesa berambut pendek. Ringan kepala... :)

ninie's corner berkata...

ringkas bila berambut pendek...

misSbLurRy berkata...

rasa nak potong juga...dah tebal balik

ibu_Arifa berkata...

saya tiap2 tahun pun mesti sekali akan potong rambut. panass.. penang makin panas.

huhuhu..patutlah mcm nak kenal jer gambar shampoo tu..hihihi.

AMRIHDWF berkata...

agnes mau jadi host di red carpet jadi ya model baru rambutnya
AKU BICARA

eis berkata...

salam.
sy pun setahun sekali potong rambut bg pendek sikit :)

Related Posts with Thumbnails