Khamis, 4 November 2010

Mama-DanishSarah 1st BE is coming!!!!

YESSSS!!!! Akhirnya merasa jugak blog kerdil aku ni BE yang pertama. Penantian yang begitu lama sekali sampai puan blog merajuk membawa hatinya yang rawan....hahaha. Mana tak merajuknya wehh, setahun lebih aku setia dengan dia, tapi dia buat dek jer kat aku ni.

Siapa yang pernah follow blog aku ni tau la kisah rajuk aku tu kan. Serius cakappp,  rajuk sebulan aku tu bukanlah rajuk yang sia-sia. Jadi, kalau kengkawan rasa blog kengkawan diberi layanan yang kurang mengancamm, sila tiru macam yang aku buat. Kirim la surat chenta bermadah puisi dekat en. nuffy, mesti en. nuffy hadiahkan ferrero rocher sebijik. Kalau bernasib baik lagi, dapat sejambak mawar merah pulak tau!!! 

Presenting my ferrero rocher dan juga sejambak mawar merah dari en. nuffy pujaaan hati....


Actually aku dapat sejambak bunga dulu (7 kuntum semuanya tapi 2 kuntum dah layu) lepas tu baru la cekelet idaman hatiku. Faham ke apa aku cakap ni....hehehe

Papepun, thank you thank you thank you en. nuffy. Love u much much much la.....

Saaaaaayang kengkawan semua jugakkkkk. Tanpa kamu semua sunyi sepi la pondok buruk tak berbumbung aku ni. 

Daaaaaaaaa.... 

9 comments:

Tutup Blog berkata...

waaa best nyer dier...
zura masih tak meraser lagi=(

LyNn HaMzAh berkata...

tahniah...

Ena berkata...

Tahniah!!!!
bestnyerrr..

tiup2 sikit kasi en. huff ena pulak baik hati baru leh cashout.. hehe

r|nA @ ja|j|na berkata...

tak paham le kak ain..BE pon ape ke menatam pon rina tatau, huhuhu..

Softtouch [Hanim] berkata...

tahniah ain...xsia2 kan ari tu merajuk..nuffnang sgt memahami n pndai pujuk...

mamaarifakeemaisy berkata...

waaaa byk kat blog contest eh! issh camna eina leh tak letakkan iklan nuff kt blog contest eina tu..hissh..kena lakukan sesuatu ni..hehe..

tahniah!

sarah-najwan berkata...

tahniah..saya pun dpt yg digi berukben tu....sama2 kita..

LYaFRINA berkata...

wowww... hebat!!!

tahniah... x sia2 merajuk.. sbb skali pujuk, tgk tu abg2 nuff bg belambok BE

Lelord berkata...

hehheh akhirnya kannnn..congrats

Related Posts with Thumbnails