Jumaat, 19 Mac 2010

PETUA NAK KURUS

Ada sesiapa nakkan badan macam aku?

Kalau tak sekurus aku ni pun, gemuk sikit dari aku lagi cun......

Petua ni bukan wanita waniti jer boleh guna, kaum adam pun leh terai sama....

Kalau waktu lunch tu kan, orang makan nasik, tapi aku makan menda nie....

Bukan satu plastik, tapi dua....... DANNNN....wajib habiskan taim tu jugak....

Ada berani korang nak menerai???? Kalau tak kurus jugak jangan cari aku tau....

Sebab petua petui kat atas tu rekaan aku semata-mata.....larikkkkkkkkkkkkkkkkksss

Yang sebenornya giler malas nak masak tengahari neh!!!! Tu yang tibai jerk asam ni sampai 2 bungkus....hahaha....

27 comments:

ONE ZABA berkata...

makan dengan nasik tak boleh ke benda tu..

~aSHa~ berkata...

wah cayork ar...gini ulang ke tandas tanpa henti...mmg kurus senaman ke tandas...ehehehe

Mak Su berkata...

makan hassam?

♥Azie♥ berkata...

ain..petua untuk gemuk xde ker. azie nie kering sgt..asam tue bukan untuk kurus..ngidam kot,,heheh

honeylanz berkata...

sedapp nye asam ni.... nak skit!!

qaseh masyitah berkata...

salam
asam sedapnya,favorite saya
tapi dah jarang makan.:)

ninie's corner berkata...

alahai Ain.....larat ke abiskan sampai 2 bungkus tu......

Zareda Norman berkata...

Ain

Makan asam ni tak elok sangat.. asid tu tapi sesekali oklah kan.. buat ubat... ahhahaha

nza berkata...

ni bkn kurus lg ttp melidi cam model gitu..kha,kha,kha....

nza berkata...

Kalu wat cam ain, bkn kurus lg nnti jd cam model gitu.....Oh!xsnggup.

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. sampai 2 bungkus tu..perghhh... klu kita la.. sebungkus tu pun belum tentu habis tau

LYaFRINA berkata...

ishhhh..
x skit perut k???

Syuhada Kamal berkata...

wat kecur air liur je kak ain neh!!..hehe

Zaidah berkata...

alamak asam...dah lama tak makan asam...tpi klu mkn asam nie...bleh gastrik plak...bukan kurus ...tapi bertambah kurus...hehehe

Ain berkata...

one zaba: kalau suka boleh ajer...

gantikan ngan sambal belacan...hahaha...

Ain berkata...

asha: pandai adik akak...

motip sebenarnya itu la... hehehe...

Ain berkata...

mak su: iklan jer tu maksu...

mau sakit perut kalau habiskan semua....

Ain berkata...

azie: badan azie dah solid molid dah...

yang kering cam lalang ditiup angin ain ni ha...huhuhu...

belum ngidam lagi ni azie, kawan yang majuk tu dah datng carik ain semula....

Ain berkata...

honeylanz: nak ke? sini ain suapkan...

Ain berkata...

qaseh masyitah: salam kenal untuk qaseh..

asam ni dah lama dlm peti es... tetiba teringin nak makan, tu yang keluarkan dua-dua...

Ain berkata...

ninie: ain makan ckit jer....

yang belasah sampai habis tu danish ngan abah dia....

dua-dua memang hantu asam...

Ain berkata...

kak zareda: setuju ngan akak....

kalau pening2, stok asam wajib ada....hehehe...

Ain berkata...

kak nza: tu yang buat ain susah hati ni kak....

kalau angin tiup, melayang-layang tau...

kurus melidi ada ke orang yg sudi ambik jadi model....

pinggang tak ramping ni tau...

Ain berkata...

cutemiut78: saje tayang 2 bungkus wat kecur air liur semua...hehehe...

ain makan sikit jer, danish ngan abah dia yang lebih....

Ain berkata...

lyafrina: sakit perut tu takde la...

luga perut adaaaaa.....hahaha

Ain berkata...

syuhada: carik asam cepat syu...

janji syu tak ngidam, ok la kan....

Ain berkata...

zaidah: elok la untuk yang nak badan selim melim....

makan asam banyak2..

Related Posts with Thumbnails