Ahad, 28 Mac 2010

JATUH LAGI - 2ND TIME

Kesian anak mama sarah....

Baru jerk lepas jatuh dari sofa kejap tadi.....

Tak tau la macam mana dia boleh terbabas jatuh kepala dulu....

Menjerit sakan mama sebab terkejut.....

Dah puas nangis dan jenuh mama pujuk, akhirnya terlena jugak dalam buaian....

Hopefully takde yang serius.... risau jugak nie....huhuhu... 

'sekejap jer terus lena'

p/s: thanks to chik na (ofismate mama) yang hadiahkan sarah sleepwear nie sempena birthday sarah yang ke-2 tempoh hari... 

30 comments:

CatlinaFly berkata...

aduh kesiannye sarah..kena observe dlm 48 jam ni...ade muntah atau tak, lagi satu kalau berlaku kecederaan kepala yang serius, baby/kanak2 yang jatuh akan jadi sgt sleepy dan letih..tgk2 kan dua tanda penting ni ye?

dan lagi satu, elakkan jatuh dlm masa dua-tiga bulan selepas kes jatuh terbaru ni...kita memang dah jaga tapi tu semua takdir dah kak ain...sarah tak ap2, oklah tu, dah bw gi klinik?

Ain berkata...

catlina: so far kepala dia takde benjol atau pape....

jatuh jer kejap tadi terus tido, tak sempat bagi dia minum susu atau bawak gi klinik....

malam nanti akak akan monitor lagi keadaan dia mcm mana, kalau minum susu tak muntah, condition ok kot....

LYaFRINA berkata...

Adoii.. ciannyer sarah..
Tapi budak2kan.. kalo xjatuh x sah kan...
Biasa la tu..
harap2 xde ape2 y serius....

Ena berkata...

Ciannyer..

memg rase sgt susah hati kan!.. yerla x nampak kat mate kasar kite yg dalam2 tu.. tp harap semuanye ok la.. ^_^

Softtouch [Hanim] berkata...

alahai ciannye sarah...xpelah sarah, nak besarkan mcm2 hal jadi..xpe sarah budak kuat...gud girl...

honeylanz berkata...

alahai..cian nye sarah..xde pape kut..lena dia tido tu

nza berkata...

kesiannya.....moga xapa2...risau gak cz kepala tu...kalu jatuh, terus bagi minum air masak....

zue @ annaleeya berkata...

alaaaa.... cian kt sarah... besela bdk2 nih ain.. tgh lasak kan.... samela cam Airel...

Zaidah berkata...

salam...ciannyer sarah...harap2 dia tak ade ape2...bebudak memang selalu mcm tu...nak mencuba sesuatu yang baru...

~aSHa~ berkata...

kalo tgk si sarah ni mesti teringat anak sendiri..lebih kurang nama umur dan rupa....

atie berkata...

salam ain..

harap tak de apa2.. biasalah budak2 kalau tak jatuh tu tak sah... tapi kena gak tengok2 kan sebab derang nie tak tahu bahaya...

shi3la berkata...

alahaiii cian nyer Sara..

InsyaAllah takder perper...

sejuk atey tengok anak tido...tak puas tatapppp kannn...

Mak Su berkata...

alahai, kesiannya..... moga tak apa-apa ya... nak membesar tu... budak bijak :)

take care

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

sian sarah jatuh...

akak,
sy da cuba sapu ubat tu kat darwish...so far nampak ok/kurang skit kalo batuk malam2 tu..tp masih tak baik lg..mgkn perlu masa lg...huhu
kalo sy sapu ubat tu kat darwish lebih 3x sehari xpe ke?

mamamiera berkata...

alahai sarah.. hopefully xde apelah ain..
miera pon slalu sgt jatuh.. smpai kepale dia pon cam keras semcm.. sbb kalo terhantuk dgn kepala zai, zai yg sakit. dia pulak slamber je.. rasenye ok lah..
insyallah ok. tp kalo ain was2.. bwk klinik g scan.. ;)

Ain berkata...

lyafrina: ni baru kali kedua sarah jatuh selama nie....

kali pertama kat rumah mak ain waktu majlis potong kek birthday dorang hari tue....

Ain berkata...

ena: kecederaan dalaman yang paling merisaukan bila cakap pasal kids jatuh ni kan....

so far sarah still in a good condition....

lagik aktif ada la...

alhamdulillah...

Ain berkata...

softouch [hanim]: sarah memang kuat, tapi meraung jugak....hehehe

terkejut pluss sakit agaknya....

Ain berkata...

honeylanz: harap camtu la has....

tido malam tadi lena sesangat sampai bangun menyusu pun tak....

Ain berkata...

kak nza: tengok gaya jatuh memang menggerunkan....

sarah pun satu jugak, tak kira siang malam nak pakai tudung, mula la nak turun sofa dah tak nampak lantai...

agaknya sebab tu la dia terbabas kak....

Ain berkata...

kak zue: sarah ni memang jenis yang lasak....

abang danish dia dulu takde pun nak memanjat sana sini, tapi kalau sarah sume dia buat....

menurun feel sapa la agaknya....hahaha...

Ain berkata...

zaidah: dalam pada berhati-hati tu terjadi jugak kan.....

Ain berkata...

asha: kembar mak ngan ayah lain kan sha....

hahaha.....

Ain berkata...

kak atie: tapi tu la kan, malang memang tak berbau.....

alhamdulillah sarah tak pape....

bangun pagi tadi dengan begitu ceria sekali....

Ain berkata...

shi3la: bila tengok anak tido kita mcm rasa bersalah jer kalau termarah dorang kan....

sangat syahdu dan tenang sekali...

Ain berkata...

mak su: aminnn untuk doa mak su...

Ain berkata...

Queen of two heroes: hopefully darwish cepat sembuh...

minyak tu boleh sapu bila2 jer nad rasakan perlu....

tapi kena bagi jugak ubat batuk sebab tujuan minyak ni untuk melegakan ajer....

Ain berkata...

mamamiera: risaukan kalau kids jatuh nie....

kalau kaki atau tangan yang cedera takde la runsing sangat, tapi kalau yang melibatkan kepala memang kena waspada.....

so far sarah aktif dan sihat...

Anje a.k.a Mama_Aqish berkata...

sian sarah...moga2 ok...nyenyak je tidok...sejuk mata memandang

Ain berkata...

anje: terkejut agaknya tu yg lena tido...hehehe...

Related Posts with Thumbnails