Ahad, 21 Mac 2010

Merajuk Ke?

Kalau kidss yang merajuk, aku tau macam mana nak pujuk....

Kacang jerk.... umpan eskrem satu mangkuk sorang, gerenti pastu dorang senyum memanjang....

Kalau hubby aku yang merajuk, lagik la sonang...........

Aku buat hal aku, dia buatla hal dia...... hahaha....

Takde la camtu..... 

Kita kan pompuan, gunakan lah segala kelebihan yang Allah kasi tue untuk pujuk dia balik....

Jangan tanya lebih2 ya.... suami korang mesti korang tau pujuk sendiri kans... 

Kalau aku kasi petua petui pun, belum tentu berkesan kat suami korang.... namapun peel manusia ni kan berbeza-beza kekdahnya.....

Tapiiiiiiiiiii................................

Kalau yang 'SATU' ini merajuk..... memang bikin hati aku tak tenteram.....

Idak ler aku tau gi mana nak pujuk dia, melainkan aku pasrah ajer.....

Bulan March ni aku dalam dilema dah..... Apakah??? Apakah???

Bukan la kata aku tak suka, tapi sekali fikir macam tak bersedia.... dua kali fikir macam belum puas manjakan si dara....

Belum sempat tiga kali aku fikir...... Akhirnya dia muncul jugaaaaaa..........

Jeng...........jeng.............. jeng....... 


opssssss bukan yang ini tapi yang kat bawah nie.....

*

*

*

*

 

Legaaaa akhirnya dia tak merajuk lagi....

Tunggu tahun depan lah ya kalau 'awak' nak merajuk pun.... 

p/s: pict. credits to google... 

25 comments:

♥Azie♥ berkata...

INGAT APA TADI AIN...ADOHAI..APA SALAHNYER KLU MERAJUK TAHUN NIE PUN..BERTAMBAH PINTU REZEKI...

Ain berkata...

azie: nak tu memang nak azie...

tapi tu la.... mcm belum bersedia pulak...

penat gak fikir nie...hehehe...

~aSHa~ berkata...

eheheh itu ar ingat apa la tadi..eheeh

cuba tanya sarah, dia nak tak adik?

LYaFRINA berkata...

hehehehehee,,,
suspen.. ingtkn petnent..
jadi rancang thn dpan la ni???
alahai.. sarah dpt adik la nanti...

Ain berkata...

asha: kalau tanya sarah nak ajer dia...

hari2 mickey jadik adik dia...

pakaikan pampers, pastu tidorkan baby mickey dalam buai...

complete ngan dodoi sekali tue....adoiyaaa..

Ain berkata...

lyafrina: tahun depan sarah dah besar dan cerdik sikit kot...

boleh la nak plan kasi adik... hahaha...

ibu_arifa berkata...

saya dok tunggu jer kabo gumbira itu..tp skrg 'sahabat baik' tu dah dtg yer.."selamat" lah mama sarah bulan ni.. hihihi

Ain berkata...

ibu_arifa: tahun depan akak pertimbangkan kasi 'sahabat baik' akak rehat 9 bln 10 hari...

kemain lagik planning akak kan...hehehe..

Zaidah berkata...

zai ingatkan betul anak2 ain yang majuk...rupanyer ....zai plak ari nie first time datang...sebab semenjak abis pantang dia terus merajuk...ari nie dia kuar plak...selepas firas 9 bln...

Ain berkata...

zaidah: wowwww lamanya zai...

kalau ain, habis jer 44 hari pantang, terus 'sahabat baik' datang menyapa....

honeylanz berkata...

hehehe..igt sape la merajuk td...

lily azliyana @ mama zara berkata...

huuu..kite senasibla..bulan yg baru ni tetibe 'kawan baik' lmbat dtg..padahal selama ni cycle tak pernah larik..mmg suspen jek sbb rase cm belum sedia nak bg Zara adek..last2, after risau hampir 10 hari, die dtg jua akhirnya..hehehhee

kesimpulannya, kali nih cycle lari sbb bulan lepas ade amik pil tahan period sbb nak pergi cuti2 ngn family..pasni sudaaa serik nk amik pil2 mcm tu lagi..=p

Ain berkata...

honeylanz: kalau buah hati merajuk senang jer kan nak pujuk....

kalau 'sahabat baik' yang majuk, terima ajer la dengan hati terbuka...

rezeki namanya kan....

Ain berkata...

mama zara: nasib baik 'dia' muncul semula kan....

kalau tak zara ngan sarah boleh la saing dapat adik...hahaha....

sisdee berkata...

salam kenal ain...

i dah agak mesti yg merajuk "itu".

memang risau kan klu "si dia" tu merajuk heheheh...sebab "si Dia" le teman kita hehehhehe....

LiNda berkata...

fuhhh !

sibbaik dia merajuk sekejap .

Ain berkata...

sisdee: salam kenal untuk sisdee jugak...

kalau 'si dia' ni merajuk memang ain susah hati sebab 'si dia' ni jenis yang setia....

mati kutu nak pujuk camne...hehehe...

Ain berkata...

sis linda: kalau merajuk selamanya tu maknanya menopous kan kak....

huhuhu...

Mama_Aqish berkata...

uik..tak kan merajuk kot???tomei la gambo baby tu

Mak Su berkata...

oouhhh, saspen..... kawan baik janganlah merajuk-rajuk, hihihi

Ain berkata...

mama_aqish: saje jer dia nak test ain...

risau jugak kita dibuatnya...hehehe...

Ain berkata...

mak su: yang penting sekarang dah selamat...

wat penat jer fikir kan...

lily lotus berkata...

hehee.pandai u berkias ekk..terkena i

Ain berkata...

lily lotus: kalau terkena kat ly.... maknanyaaaaa....

kita serupa la kan.....hehehe...

job berkata...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts with Thumbnails