Selasa, 12 Januari 2010

MC DI AWAL TAHUN

Hari ni aku mc....... selesema sejak jumaat hari tu dan semalam demam la pulak... Habih sakit segala sendi dan urat dalam badan aku... huhuhu...

Dalam pada duk sakit-sakit ni sempat lagi jemur kain baju bagai... hahaha... Sempat jugak blokwalking dan buat n3. Kalau sakit, aku memang tak suka baring atau tido, lagi sakit badan aku ada la. Better buat apa ajer aktiviti yang boleh keluarkan peluh.... baru la demam cepat baik. Kalau rasa cara aku ni tak sesuai ngan kengkawan semua, jangan tiru okeh... kang tambah melarat plak jadinya...

Harap cepat la baik demam ngan selesema aku nie. Malasnya nak telan ubat hari-hari. Kalau ganti ngan cokelet tu best jugak...

'nasib baik sikit jer ubatnya..'

Jumpa lagi..... 

12 comments:

Tanpa Nama berkata...

semoga cepat baik...pttla lama diam x update

Ain berkata...

honeylanz: tks has,

bila badan tak sihat, mood ngadap pc pun kurang...

banyak dah ain tertinggal perkembangan kengkawan....huhuhu...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

sy sll kena paksa ngan hubby baru terhegeh2 nak mkn ubat...kalo x mmg x mkn...agaknya darwish payah nak mkn ubat tu menurun ibu dia la tu... :p
moga akak cepat baik...

♥Cik Puan♥ berkata...

ain moga cepat sembuh yer..samolah kita selsema..asyik menghirup selsema nie jer..ahaksss

en_me berkata...

ganti dgn nougat lagi enak.. ekeke, muger cepat sembohh mama tewww

zella y berkata...

semoga cepat sembuh... =)

Ain berkata...

Nadia: takut ubat ke adik akak nie? hahaha...

akak tak kisah, janji cepat baik...

anak2 akak menurun akak kot sbb dorang tak takut ubat. kalau hubby akak, ubat batuk mesti ambik yang pil....

Ain berkata...

azie: tension jugak bila selesema ni kan, satu badan rasa lenguh lumpuh...

jangan selesema kita berjangkit kat anak udah ler...

Ain berkata...

en_me: saya sangat jelesss okeh...

sila poskan stok nougat en_me untuk saya ya....

tak baik makan sensorang tau...ehehe...

Ain berkata...

zella: thanks zella...

thanks jugak sudi singgah sini...

NzA berkata...

kesiannya...moga cpt sembuh...take care ok.

Ain berkata...

kak nza: tks kak, harap besok dah ok...

banyak kerja menanti kat ofis tue.. huhuhu...

Related Posts with Thumbnails