Ahad, 17 Januari 2010

DAH BESAR RUPANYA DIA..

Dah boleh jadi mama dah sarah nie....

Ke hulu ke hilir dukung anak patung dia...(lagak macam mak dukung anak....hahaha)

Penat dukung dia kasi baby kecik dia tidor dalam buai plak.... (bersila la si emak ni kat bawah sambil tangan menghayun buaian.... lepas tu siap ngan bunyi syssh...sysshh, kenkonon nak diamkan baby ler tue)

Bila baby macam takmo tido, dia angkat dan riba.... sesambil tue tepuk2 baby dengan penuh kasih sayang.......

Aku kontrol gelak dan buat2 tak nampak sbb kalau dia nampak aku peratikan aksi2 dia, dia pasti tersenyum malu......

Kadang tu kan, bukan anak patung jer dia jadikan manusia, mickey abang dia pun jadik mangsa.... 

Layankan ajer la janji dia bahagia.....hehehe...

'cute tak saya? anak patung giant jer...ehehe'

'pakai bedak ya, baru la wangi dan orang suka'

'tidorlah manja'

'uk uk ya..'

'cian dia demam'

16 comments:

♥Azie♥ berkata...

tue tandanya nak adik lagi ain...macam tue la erin..dok usung bear jer.sampai org kata nak adik lg tue

Ain berkata...

azie: huhuhu....

sarah tunggu sarah besar cam abang dululah ya...

kamu berdua pun dah mcm lipas kudung dah mama nie...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

tgk aksi sarah teringat kat adik bongsu sy...dari dulu,asal birthday je mintak anak patung...asal dapat no1-3 dlm kelas je mintak anak patung gak...tak jemu2 lak tu dia...ish3...skrg da darjah 3.

Az Rina berkata...

mesti jadi ibu yg bain nanti kan, hehehe..

lily lotus berkata...

aduhai bijak budak kecik ni. dah ada ciri2 kakak mithali. apelagi mamanya. hehehe

salam kenal,
lily lotus

** Perfect Love ** berkata...

mm dha pandai dia jg adik.. syabas..syabas. hehe

* saya dah upah 20sen atas nasihat tuh.. hihihi

Ain berkata...

nadia: sblm nie takde plak sarah kemaruk main anak patung ngan bear sume...

sejak dua menjak nie peel lain sket...

jangan la mintak adik ngan mama skang ya...

laen tahun mama fikirkan...hehehe...

Ain berkata...

Az Rina: jadi kakak yang baik dulu...

pastu ibu dan nenek yang baik....

hahhaha... jauhnya akak berangan....

Ain berkata...

lily lotus: tks sudi singgah, salam kenal untuk awak jugak...

tunggguuuuuuu, banyak nak kena fikir nie...

ohhh tidakkkk...hehehe...

Ain berkata...

Perfect Love: practice sampai pandai kan.....

senang mama nak handover kerja nanti....

boleh la mama main tenet 24jam...

20sen tu akak masuk dlm tabung ayam ya...

~aSHa~ berkata...

sweet nye anak dara ni...budak2 skrg ni pandai nak ikut mcmana kita buat kan...siap nak pakaikan pampers tu...sweet tul....

maisarah sy pun dah hampir 2 tahun..bulan 2 ni...

Ain berkata...

asha: betul cakap sha tue, akak selalu gaduh ngan sarah sbb dia rosakkan pelekat pampers tue...

maunya tak rosak kalau asyik tampal bukak jer manjang.... haihh geramm jugak tau...

maisarah sha tua sebulan jer la ngan maisarah akak...

CuTeMiUt78 berkata...

salam ain.. sorry la tak menyinggah sini..
uish.. kemain sarah ya.. eemm bagus camtu..sok2 klu beradik.. blh la jaga adik plak

Ain berkata...

cutemiut78: tks singgah kembali... hopefully rina semakin bersemangat....

moga sarah jadi kakak yang baik kan...

tapi lambat lagi kot rasanya....hehehe..

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dearie Kak..

Comelnya Sarah..

Ain berkata...

lol: dearie, ambik sarah jadi adik dearie nak?

mesti sarah bahagia punya kakak yg sangat penyayang mcm dearie tau...

Related Posts with Thumbnails