Rabu, 27 Januari 2010

HILANG


N3 adalah copy paste dari sini
Dari email
Dear All,
At 2pm of 7 Jan 2010, my colleague received a phonecall from her nursery that they have lost her daughter, aged 8, Malay at Sri Damansara area. Her name is Nurul Lyana. Nurul was out to buy ice-cream together with another little girl at around 12pm, but didn't go back to her nursery after that. As told by the other girl, an unknown makcik brought Nurul to see puppy cat.


Please forward this to as many as you could, we need to save her!!! Please help.

If you have any information, please call me at 012-3877510 or Esther at 012-660 6052.

Thanks
Huang Lee Meng


*****************************************************
Semoga ibubapa Nurul Lyana tabah. Kami doakan Lyana akan ditemui semula secepat yang mungkin dalam keadaan yang selamat dan sihat walafiat. 
Kepada parents semua, sentiasa awasi anak anda kerana kes culik boleh berlaku di mana sahaja. Bila baca kisah ni, teringat aku pada sharlinie yang sehingga hari ni masih lagi belum ditemui. Harapan aku kita tidak diuji dengan kejadian sebegini rupa. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikulnya.  

14 comments:

ikiqzana berkata...

semoga adik nurul ditemui semula.. amin.

hamzah@al-lavendari berkata...

alangkah susah hati, sedih, pilu, kesal, geram hati ibubapa Nurui itu.. kita doakan semoga dia ditemui semula dalam keadaan selamat.

~aSHa~ berkata...

Ya Allah jauhkan adik nurul dari bahaya..mcm kes2 lepas...mintak dijauhi...

semoga cepat ditemui....sedih plak rasa dan mula teringat anak sendiri dan bayangkan....mmg leh nangis tanpa diundang..

Az Rina berkata...

semoga adik nurul pulang dengan selamat..bukan namanya manusia yg sanggup menculik anak org lain..

ninie's corner berkata...

takut betol dgn gejala skrg ni......mcm2 boleh jd.....N'uzubillah....jauhkanlah.....semoga adik nurul sentiasa dlm lindungan Nya.....

nza berkata...

semoga adik nurul lyana cpt ditemui semula...xdpt bygkn bagaimana perasaan kluarganya disaat ini...

** Perfect Love ** berkata...

risau dgn kes budak2 hilang ni. mintak dijauhkan la yek ;-(

Ain berkata...

ikiqzana: kita doakan dia selamat ya kak...

risaunya kalau anak hilang...

Ain berkata...

al-lavendari: moga doa kita semua dimakbulkan olehNya....

kesian ibubapa nurul.... siapa la yg tak bertanggungjawab lakukan ini semua...

Ain berkata...

asha: kita yang berpisah kejap ngan anak pun rindu tak terkata, mcm mana la perasaan dorang yg anak hilang entah di mana...

sihat dan selamatkah dia, entah makan ke tidak ke, dah mcm2 persoalan negatif juga bermain di minda....

moga ibubapa nurul tabah...

Ain berkata...

az rina: kita doakan penculik tu terbuka hati untuk pulangkan nurul kepangkuan ibubapanya....

moga nurul tidak diapa-apakan...

Ain berkata...

ninie: kena awasi anak2 sentiasa....

sekelip mata jer boleh berlaku semua nie...

Ain berkata...

nza: kak, yang pasti dorang mesti risau dan susah hati kan....

Ain berkata...

perfect love: takutkan.... kena sentiasa berjaga-jaga....

usah kata budak kecik, orang tua pun dorang boleh culik...

mcm2 kes skrg ni....

Related Posts with Thumbnails