Khamis, 28 Oktober 2010

Downy Antibac Terbaik....

Situasi 1: 

"Is, wanginya bau baju mung, mung pakai minyak wangi menda?"

Situasi 2: 

"Mama, wangi la bau baju sarah ni, sampai ke petang tau, mama guna softener menda erk?"

Bangga tak? Bangga tak?? Mesti la kansssssss..........

Aku ni kalau bab menggunakan sesuatu barang memang jenis setia pada yang satu, melainkan barang yang aku pakai tu tak memuaskan hati aku. Sekali jer aku pakai, aku reject terusssss!!



Bila masuk bab dobi mendobi pakaian, satu-satunya pilihan yang ada kat rumah aku adalah Downy Antibac. Khas untuk melembutkan segala mak nenek kain dan semestinya nakkan mak nenek kain tu WANGI sepanjang masa. 

Hasilnya memang tak pernah mengecewakan sebab ada jer yang puji kitaorang ni semerbak harum mewangi. Memang tak payah dah susah-susah nak sembur perfume bagai.

TERBAEK!!!!

Korang pulak guna softener apa yerk??? Jom la share...... 

38 comments:

Ciklinn berkata...

ciklinn pun downy ni gak... hihih

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

downy gak...baunya wangi kan...balqis suka bau ni...

Ain berkata...

ciklinn: sama kita rupanya linn, kalau downy kolor lain tu ain tak bape kenan la...

Ain berkata...

anje: memang tersangat wangi walaupun basuh waktu musim hujan....

sukaaaaaaaaa....

az rina a.k.a jaijina berkata...

wah, balik keje nnti harus cari ni kak..dulu rina pakai so***an..tpi dah lame² bau macam masam jek..

ieda berkata...

husband akak dok suruh beli downy ni...tak beli2 lg pun..pakai yg biasa2 ja.anak2 akak kalau basuh baju, softener depa buat macam sabun..tambah2 si along...wangi satu rumah..sebotol tu kalau biar kat tempat basuh kain sat ja habis.kalau guna downy sah2 kena sorok dalam bilik akak...hehe

Joy berkata...

pilihan kita sama. wangi!!

Ain berkata...

rina: akak dulu pun guna softlan jugak, tapi lepas kenal ngan downy, softlan mmg tak pakai dah...

kalau dah cuba downy ni nanti, akak confirm rina jatuh chenta punyaaa...

hahaha....

kakcik berkata...

Bolehlah kakcik cuba lepas ni.. selalu guna softlan je.. :)

Ain berkata...

kak ieda: untungnya pakai downy ni kita tak payah taruk banyak2, sikit pun dah harum semerbak....

cuba la kak, gerenti puas hati tau...

hehehe....

Ain berkata...

joy: wangi kanssss....

jimat duit tak yah beli perfume...

hehehe...

Ain berkata...

kakcik: cuba la kakcik, mesti kakcik dah family sukaaaa....

kella berkata...

saya setuju~ gimme a hi five ! :D

LiNda berkata...

Situasi ke 3:

Cucian dobi siapa yang wangi nie ?

oooo

jiran sebelah rumahku ...

Ena berkata...

dulu pun ena guna downy gak tapi rasa cam tak puas tuang jekk.. hahahha.. padahal lebih jimat sbb leh tuang sikit je kan!.. tapi tu la.. nak gak tuang banayk2 jadi kena la tukar balik pd softlan.. huhu..

Ain berkata...

kella: jangan taruk hi-five dalam mesin basuh yer...

taruk downy tau....

hahaha....

Ain berkata...

sis linda: kan dah kata....

tak tipu kan kan....

wangiiiiii.....

Ain berkata...

ena: part tuang downy kasi hubby ena yang buat, baru la tak terbabas tuang....

downy ni, tuang sikit pun berbaloi.....

Jamiel berkata...

Sama gak..
Tapi kalo saya yang basuh,
memanjang lupa nak letak..
Bengang wife..

Ain berkata...

jamiel: makan kismis banyak2 tau, lepas ni mesti tak lupa nak tuang...

hehehe...

pssst, papepun saya tetap salute awak sbb awak ghajin tolong isteri serajin suami saya jugak...

[-suziey-] berkata...

eh mcm iklan plak.hiks:p

Ain berkata...

suziey: hari ni jadi duta downy jap....

hahaha....

mamalieyna berkata...

oooh ye ke..nk trylah nnti! biasa dok guna softlan takpun daia..^_^

Ain berkata...

mamalieyna: ain pernah jugak guna softlan ngan daia, tapi hati tetap berkenan dengan downy....

cuba la ngetest nanti...

Softtouch [Hanim] berkata...

pakai softlan kdg2 tukar ngan downy..sy ok je mana2...he he he

Ain berkata...

hanim: ain memang suka pilih yang terbaik, kalau dah jumpa yang berkenan tu memang setia habess...

haha...

Zaidah berkata...

zaipun guna downy jugak

luahfikiran berkata...

SALAM,
MAAF TAK DAPAT NAK JAWAB SOFTERNER APA! NANTI TANYA ORANG RUMAH ! HARAP2 KITA NI JENAMA YANG SAMA !

Nia berkata...

ya!! semestinya,..saya juga menggunakan downy!! wangiii!!

E.d.Y berkata...

downy mmg best...suka yg warna biru....warna lain kureng sikit

nza berkata...

mmg wangi...akak slalu sembur kt tudung bila strike. wangi thn lama.

~aSHa~ berkata...

guna cap AF BCI..ehehehe yg dobi punye...

Ain berkata...

zaidah: wangiiii kan....

nasib baik adik ain perkenalkan kat ain, kalau tak setia dengan soflan jer la jawabnya...

Ain berkata...

luahfikiran: kalau tak sama, lepas ni kena la cuba....

LH tolong introducekan kat orang rumah nanti ya...

Ain berkata...

nia: terbaekkkkk kans...

Ain berkata...

edy: sama la kita....

akak memang pakai yang biru ni jer...

Ain berkata...

kak nza: ain tak pernah try sembur kak, selalunya taruk dalam mesin basuh jer...

boleh try ni...

Ain berkata...

asha: lain dari yang lain tu sha....

hehehe...

Related Posts with Thumbnails