Khamis, 14 Oktober 2010

Gambar Nikah Datuk Sani Salleh Dan Pasangannya Fatimah Dalilah

Ada yang tak kenal Datuk Sani Salleh ke? Bas Sani tau tak?? Dia la tuan punya bas ekspress tu. Sebelum jadi tauke bas ekspress ni, Sani Salleh jugak pernah jadi penyanyi kumpulan impression. Ingat tak?

Dalam pada orang sibuk bercerita tentang perkahwinan Dato' Sheikh Muzaffar, Datuk Sani Salleh pun turut sama kahwin pada 10.10.10 tempoh hari. Majlis pun tidak kurang hebatnya okeh!! Siap dengan konvoi kereta mewah ferrari dan lamborghini.

Jom kita tengok hasil sentuhan Joephoto yang berpeluang merakamkan detik bersejarah tersebut....















Banyak lagi foto-foto menarik di SINI

p/s: Orang ganu yang nak dapatkan perkhidmatan jurufoto kahwin, boleh cuba risik2 dengan Joe sebab  semua gambar ni eksklusif milik beliau. Kelasss gitu kan!! 

32 comments:

Zaidah berkata...

baju dia penuh ngan sulaman tebal...class gitu

az rina a.k.a jaijina berkata...

kelasssssssss..memang terbaek le gamba² si joe nih..

perggghh, konvoi ferrari & lamboghini tu, dasattttt..

Ain berkata...

zaidah: mesti berat nak hangkut baju ni kan....

idah @mama izzya berkata...

kebetulan asbeng idah nama sani gak..bila serempak ngan bas sani cakap la kat muiz ngan fatihah "bas abah"

seronok tgk gmbr kawen...meriah

Ain berkata...

rina: hadiah kahwin pun dahsyatttt...

mercedesss sebijik....

Ain berkata...

idah: sama la dengan anak2 ain, bezanya abang dorang kerja dengan syarikat helikopter, bila helikopter lalu masing2 duk bising "tu..helikopter abah".....

hahaha....

LYaFRINA berkata...

kenal dgn sani ni slum dia buka pniagaan bas xpress lg... sbb dulu dia jd artis skejap.. kump imression k mde xtau.. xingt x... msing2 kawin smua grand2 kan... dpt mcedes sutir

E.d.Y berkata...

org kaya kawen sampai macam ni kan..beruntung betul

Ain berkata...

lyafrina: ain pun minat jugak sani salleh waktu dia jadi penyanyi kumpulan impression dulu...

bukan sbb sore dia tapi sbb dia hensemmm...

hahaha gedikk kan...

Ain berkata...

edy: rezeki masing2 kan edy....

Fieza79 berkata...

foto wedding org kelas2 ni...comel penganten...

Dhiaqiud berkata...

chantek n mewah gitu..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

sama tantek sama padan...tahniah semoga berkekalan

Softtouch [Hanim] berkata...

org akya2 kawin....mampu tgk jelah..kelassssss siap dpt merc tu...kagum...

Amy Syaquena berkata...

salam...

cantiknya baju dia..bertuah badan kan..


jom join baby contest..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/cutest-baby-contest-bersama-sinar.html

Elly & Emmy berkata...

amboiii. meriah nyer.. bila ler kami nak merasa naik ferrari..

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

akak ckp bas sani baru la sy kenal..ingat datuk sani mana...hehe :p

Mykhalish berkata...

fuhh sm padan..sama lawo.. hehe

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

mcm pinang dibelah 2..
sama cantik, sama padan..
huhuhu..

kmieja berkata...

wahhhhhhh handsome rupanya taoukeh bas nie....:):)

~aSHa~ berkata...

kalo nak bergambar tu saje2 boleh ke?

AngahSayang2314 berkata...

angah cuma nak tanya 1 jer kat sini kenapa kawen tak pakai tudung ngan penuh ye..???ermmm entah lah apa2 pun selamat pengantin baru..

ainzuryn berkata...

memang perkahwinan sebegini impian semua gadis. So gadis2 jadikanlah dirimu yang terbaik agar dapat yang terbaik jugak.

maszmadi berkata...

ada duit, sume leh jadik kan.....
bestnyer..

mamalieyna berkata...

ooo...baru kenal! hehe...mmg kelas lah! ^_^

cheqna berkata...

x dok ke org nak ponsor cheqna nok nikoh ni????

joephoto berkata...

call aje joephoto cheqna...harga berpatutan..hihi@cheqna

joephoto berkata...

boleh aje.....@~aSHa~

lily azliyana @ mama zara berkata...

laaa..baru tau datuk sani tuan punye bas ekspress tu upenye si sani kumpulan impression dulu ek.tk tau plak dh dpt pangkat datuk..hehehe..nway, nmpak meriah sgt wedding nih..gmbar pon mmg cantek2..wife die tuh muka cm familiarlah..model ke?

nza berkata...

ooooooooooooooooo..baru tau sapa datuk sani...akak pn confius cz xtau sapa sani nie masa baca paper....

Lia @ Norli (Mamarempit) berkata...

Sonok tengok ek....tapi 1 persoalan....
kenapakan pengantin pempuans memakai cincin di jari telunjuk????

Ada sapa2 boleh bagi penerangan???

[-suziey-] berkata...

waaa daringnya pengantin pompuan..

Related Posts with Thumbnails