Khamis, 28 Oktober 2010

Sarah Dan Beskal Biru

  
Dah sebulan lebih mama belikan sarah beskal biru ni, tapi hingga ke hari ni sarah tak pandai2 jugak kayuh....

Apa yang sarah pandai, naik dan gerakkan beskal tu dengan kaki......huhuhu


Kadang-kadang sarah paksa abang danish tolak beskal sarah.....


Dah banyak kali dah sarah cuba kayuh beskal tu, tapi beskal tu taknak gerak....


Agaknya sarah ke makan nasi banyaak dan banyaaaaaak lagiii supaya sarah dapat kumpul tenaga untuk kayuh beskal ni....



Tak sabar rasanya sarah nak bawak 'bebear chuk' ngan mickey sarah jenjalan....

Tunggggu ya, nanti sarah practice lagi dan lagiiii sampai pandaiii!!! 

p/s: suka betul dia selit mickey kat belakang beskal tu.  

19 comments:

LYaFRINA berkata...

sukanya dia dpt beskal baru..
senyum lebar... cute!!

Fieza79 berkata...

lama2 berlatih kayuh nnt pandai la tu kan Sarah...?

Ena berkata...

syok la sarh dapat beskal baru.. cantik lak tu.. kemain happy lg tu.. :D

mamalieyna berkata...

oooh arif ada panda! hehe..tp lum sampai kaki sepenuhnya nak kayuh! huhu..jom praktis sama2 kak sarah!..hehe..

Softtouch [Hanim] berkata...

comeinya basikal sarah...lama2 nnti sarah pndailah kayuh kan...

kella berkata...

comelnya dia sengih! agak2 sape je yang ajar dia senyum camtu.. :)

az rina a.k.a jaijina berkata...

kene bnyakkan prektis lagi sarah tu..kesian abg danish kene tolak..pasni suruh mama tolakan pulak ye, hehehe..

Ain berkata...

lyafrina: mula2 sarah takut naik beskal ni, lama2 baru la ok....

Ain berkata...

fieza: tak jumpa skill lagik agaknya...

hehe..

Ain berkata...

ena: sian jugak kalau takmo beli, asyik tengok abang jer kayuh beskal....

mana aci kans...

Ain berkata...

mamalieyna: sarah pun tak sampai kaki sbnrnya, tu yang tak dapek nak kayuh...

sian dia kan kan...

Ain berkata...

hanim: sementara nak tunggu pandai, terpaksa la abang jadi tukang tolak...

hahaha...

Ain berkata...

kella: mama cakap senyum jer, dia pulak yang sengih lelebey...

suka nau sengih gitu...

huhuhu...

Ain berkata...

jaijina: mama mmg tak koser nak layan....

nasib baik ada abang...

[-suziey-] berkata...

bestnye ade beskal doremon..comel jek..hehhe

Ain berkata...

suziey: budak2 kalau dapat beskal mesti sukaaa kan...

nina syakina berkata...

comelll laa sarah nihh... huhu

nza berkata...

hepinya dia dpt basikal baru....

Ain berkata...

nina: macihhh kak nina...

kak nza: memang suka sangat la dak sarah tu, nak kayuh jer tak dapat2...

Related Posts with Thumbnails