Selasa, 19 Oktober 2010

Nenek-Nenek Si Bongkok Tiga By Sarah

video

Saya memang suka nyanyi. Hari-hari mesti nyanyi at least satu lagu. Dari mana saya dapat bakat tu?? Dari siapa lagi kalau bukan mama saya. hehehe....

Harap takde la yang sakit telinga dengar saya nyanyi yer. Macihhhh!!!

13 comments:

cheqna berkata...

bravo sarah...
perghh tetiba ada bekap singer..
hahahahahaha

kella berkata...

olololoooo.. tomey nye tite tite.. comeynya sisarah ada pelat sikit2.. nnti upload lagi gambar dia nyanyi tu ya kak.. hehehe.. suke !

Ena berkata...

Alahai.. cute nyer...
leh masuk bintang kecil dah asnie.. ;D

kdg2 kita mcm tak sangaka ngan kebolehan anak2 kita kan.. ;)

az rina a.k.a jaijina berkata...

mantoppppppp, ngeh²..

bakat dah ade, cume kene gali² lagi, hakhak..

Ciklinn berkata...

ala tomeinnyerr sore dia... meh sini cayang cikit..

E.d.Y berkata...

juara af20..huhu

Softtouch [Hanim] berkata...

comel giler sarah nyanyi pelat2 tu...he he he...xpe sarah prektis make perfect ok..

kakcik berkata...

Comel je Sarah nyanyi. :)

[-suziey-] berkata...

waaaaa pndaia..cuma pitching kena jaga ye sara..tp overall dh ok dh..haahaa mcm pengkritik af jek:p

Mak Su berkata...

alah rugiler nenek su tak leh nak dengar sbb kena block

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah pandainya nyanyi...leh masuk AF ni...so sweet

shi3la berkata...

wahhhhh...
sara jgn riso yer sara nyanyi sedapppppp jerk dengar..telinga pon tak sakitttt tapi kalo mama Sarah yang nyanyi ntahlahhh...hahahahha..

nza berkata...

comel jerr budk tecik pelat nyanyi...he....

Related Posts with Thumbnails