Jumaat, 15 Oktober 2010

Tempahan Proton Inspira Dibuka Hari Ini....


Ada sesiapa yang berkenan tak??? Inilah dia kereta terbaru Proton yang bakal berada dipasaran dan akan dilancarkan secara rasminya pada 10 November nanti.  

Dengar cerita Model Inspira ni adalah pengganti kepada model Proton Waja. Harganya jualannya adalah dari RM79,888 hingga RM95,000 bergantung kepada model dan kapasiti enjin.  



Model Inspira ditawarkan dengan dua kapasiti enjin iaitu 1.8 liter dan 2.0 liter boleh ditempah mulai hari ini di semua pusat jualan Proton di seluruh Malaysia.  



Apa macam??? Book jangan tak book!!!

p/s: pict. credits to. http://paultan.org

13 comments:

Mykhalish berkata...

fuyooo... mmg sgt menarik & tertarikk... tp no money maa... hehehe

Ain berkata...

mykhalish: same to me la...

hahaha....

Fieza79 berkata...

fuhh nmpk elegence larr...kena tuka kete baru ni...hehee

Softtouch [Hanim] berkata...

cantik....tp mahai sgt...he he he

LyNn HaMzAh berkata...

nampak besar dan menarik...

az rina a.k.a jaijina berkata...

umangaih, rege boleh tahan mahal, huhuu..kak ain tanak sambar sebijik ka?

**sHiKinn** berkata...

cantik mmg cantik..tp..mcm lancer jer sy tgk..opss..sori..ehee
hai awak..ssalam kenal..

Nida berkata...

salam Ain...

lama tak nyinggah sini... blog pun dah cat baru... apa khabar?

Lana~Bulu berkata...

Memang cantik...
berkenan pun...
tapi tak muat kalau semua ahli keluarga teman naik..hee

Elly & Emmy berkata...

cantek sgt sporty.. mama tlg booking kat kami yer.. 2 bijik.. nak warna pink tauu..

Joy berkata...

red color mmg cun

Mak Su berkata...

maksu nak keta yg boleh muat 7 penumpang

nza berkata...

kalu boleh hari2 nk tukar kereta kluaran trbaru...hu.hu.hu...

Related Posts with Thumbnails