Khamis, 3 Jun 2010

Suka Dalam Derita.....

Tiada siapa yang tahu, disebalik senyumku yang penuh kemanisan, sebenarnya aku tengah menanggung beban kesakitan.......

Bukan hanya tika dan saat ini, tapi sejak jumaat yang lalu..... sakit apa la tu yerk sampai nak masuk seminggu lamanya.....

 macih en. google

Leher aku ni la....... selalunya orang cakap tersalah tidur tapi aku syak salah panggung!!! 

Bukan panggung wayang tu, tapi kes en. somi yang suka tidur pastu panggung lengan dia kat leher aku......

Imangine ler lengan besor parking kat leher kecik..... mujur tak patah riuk leher aku.....huhuhu.....

Apa aku nak buat erk??? Ambik bantal hempuk kat leher ke? Aku memang tak pernah cuba petua ni......  

25 comments:

zue @ annaleeya berkata...

ader gak salah2 panggung nih yer??? besenye tulah petuanya ain... hempuk leher dgn bantal... try ler, kot2 jadi...

nza berkata...

petua tu utk org salah bantal jerrr...kalu salah panggung paksa hubby urut smpai ok...hi.hi.hi...

LotsOfLove-Pearls berkata...

..kasi urut2 sikit.
mintak en asben tolong.
hehehe..

honeylanz berkata...

pg klinik..nnt doc bg pill muscle pain..trs ilang ;)

Zaidah berkata...

klu petua orang tua2...letakkan air liur basi kat tempat yang salah bantal sambil shalawat..Insya Allah...

LanaBulu berkata...

kena suruh en somi tu beri urutan atau masas gitu..hee
slowly laa..jgn heavy..nanti tergeliat urat leher tu lagi susah ..

~aSHa~ berkata...

tido balik mcm yg sebelum tu

cheqna berkata...

kak karate je leher akak..lalalalalala
kalu cheqna..cheqna hanya biarkan je...mesti akan baik sendiri..

Ain berkata...

kak zue: risau gak main hempuk2 nie....

huhuhu...

kak nza: dah suruh dia urut tapi tak baik2 jugak....

Ain berkata...

lol: dearie, terlebih urut dah dearie....

hubby akak takde bakat lor....

sakit tak ilang jugak....

honeylanz: idea bagus nie....

insyaallah nak gi jumpa doc. la nanti.....

Ain berkata...

zaidah: kena mintak air liur basi sarah atau danish sikit nie....hahaha

lanabulu: jenuh dah hubby massage bini dia nie....

tak menjadik....huhuhu...

Ain berkata...

asha: tido camtu lagik sekali....

terpeleot leher akak nanti sha....

tau jer la lengan hubby akak tu besor mana....

uwaaaaaa.....

Ain berkata...

cheqna: bestnya kalau leh baik sendiri......

jenuh dah aku tunggu nie...

Lelord berkata...

ammeltz yoko yoko hehhehe

Ain berkata...

lelord: betul ke?

kena gie farmasi kalau gini....

Softtouch [Hanim] berkata...

alahai ciannye ain..xpernah plak dgr salah ppanggung...ape2 pun cute jer word tu...

ape kata letak koyok banyak2...tp mmg amik lama untung baik tu ain..urit pun urut plahan2...letak minyak panas...

Ain berkata...

hanim: koyok tu apa?

tak familiar la pulak...huhuhu

ummu berkata...

salam Ain
jumpa doc minta obat,:)
Koyok pun bagus, beli kat farmasi ada.Yang MLM punya pun ada.Koyok yang tampal kat kaki bagi buang toksin tapi ni tempek kan kat lher yang sakit,cubalah..
p/s;kena minta suami ngutukan tuh.

Ena berkata...

owh.. camtu yeh!..

kene p berurut ngn org yg mahir la rasanya sbb risau juga main2 urut ngan org2 yg tak tau ujung pangkal.. kang jadi lg serious pulak.. hoho

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

petua empuk bantal je yang kiter tau...mesti sakit sangat kan

ZIG berkata...

petua dia...amik bantal hempuk cik abg tu..hehehehe..pastu lepas pakai yoko-yoko tu..insyaAllah baik la...lepas hempuk mesti dia x buat lagi daaaaa..heheh..

Ain berkata...

ummu: thanks ummu....

nanti ain try satu2 petua petui nak hilangkan sakit nie....

ena: nak gie carik tukang urut yang malas tue....

Ain berkata...

anje: nak bantal empuk jemur jer tengah panas kan anje....

memang sakit, kalau gi klinik confirm doktor dah kasi mc....

zig: aku suka idea tue....

tapi aku kena carik bantal hok keras sikit, baru puas hati....hahaha

yoko-yoko aku dok pernoh guna lagi gie, memang darat sunggoh....

shi3la berkata...

ko hambek tangan en somi kasik hempuk kat leher laaa..hahaha silap-silp hempuk ko plakkk kener hempap ngan diyer..mhuahuahuaa..

Ain berkata...

shi3la: siang hari aku mintak dia hempuk....

nanti takde la aku kena hempap...

kahkahkah....

Related Posts with Thumbnails