Khamis, 17 Jun 2010

Peminat Durian..... Mesti Baca N3 Nie

MAKAN DURIAN HANYA RM9.90   
 pict. from google
Sumber: Sinar Harian 
  • Hanya bayar RM9.90 seorang, orang ramai boleh menikmati seberapa banyak durian di Hentian Sebelah Bukit Gantang (arah selatan) di KM225 Lebuhraya Utara Selatan selama tiga hari mulai Jumaat ini (besok la kan). 
  • Menurut kenyataan Plus Expressway Berhad (PLUS), kanak-kanak bawah enam tahun pula boleh makan secara percuma serta menyertai pertandingan. 
p/s: Kena pastikan perut kosong kalau nak pergi, baru la boleh belasah cukup-cukup kan. Kalau tak, rugi la bayor RM9.90 tue..... 

32 comments:

Miss Izah Mohamed berkata...

mak aih.. best gk tu.. sampai kepanasan la satu badan.. ehehe

Ain berkata...

Izah: kalau akak mesti rugi bayar rm9.90 tue.....

tangki kecik, makan sikit dah kenyang......

Kauthar berkata...

sediakan air cap badak sekali..huhuhuhu

kasih suci berkata...

fuyyo...beshnye...sy hantu durian, tp makan sikit dah pon kenyang...rugi2...

♥Azie♥ berkata...

WOW MENARIK NIE,TAPI KAT LEBUHRAYA UTARA JER HUHUHUH

mamalieyna berkata...

yuhuu menarik!!..tapi kalo byk2 tak larat la..baru pekena hari selasa lepas..nyum2x..^_^

Ena berkata...

ena pun suka durian tapi tak leh nak makan banyak2 lorrr.. nanti ada next time tak leh nak makan lagik.. camtu la pesen ena.. pernah dulu mabuk durain sampai lama juga tak makan.. dah kawen baru makan balik sbb mengidam.. hehhe kalo tak bau pun dah tutp idung.. huhu

Ummi Aisyah berkata...

besnya..tapi jauh sangat nak p tu...

honeylanz berkata...

last week Has mkn durian kt Balik Pulau..rm50 for 3 bijik..tp sedappp!!! mujur x panas bdn :D

Ain berkata...

kauthar: betul tue....

kepanasan satu badan nanti kan....

Ain berkata...

kasih: sama la kita.....

hantu durian yang takleh makan banyak sbb cepat kenyang.....

Ain berkata...

azie: spesel untuk yang bawak anak2 bercuti sekolah agaknya.....

tu yang buat kat highway tue....

huhuhu....

Ain berkata...

ieyna: ain dah lama tak makan durian.....

kalau beli sebijik padan tuk anak teruna tu sorang jer....

kena tunggu musim durian ler jawabnya baru boleh lepaskan gian....

Ain berkata...

ena: kena makan sikit jer la erk....

sebut ajer durian, dari kecik sampai ler ni ain tak tolak punya.....

sedapnyaaaaa.....

Ain berkata...

ummi aisyah: kebetulan lalu boleh la singgah kan....

kalau semata-mata nak pergi, tak berbaloi pulak rasanya....

Ain berkata...

honeylanz: mahalnyaaa.....

nasib baik sedap kan.....

Mak Su berkata...

hehehehe, maksu dah tak minat durian

Ain berkata...

mak su: ain dari kecik sampai ler ni tak pernah jemu ngan durian....

memang tak tolak punyaaa....

Zaidah berkata...

wow..bestnyer...tapi jauhlah...huhuhu...sedapnyer dapat makan durian sampai kenyang...laparlah plak...

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

wah bestnyer...kiter ni peminat giler denagn durian...nyum2

Ain berkata...

zaidah: kalau dekat ain pun mesti pergi.....

tapi disebabkan jauh sangat cuci mata jer la....

huhuhu....

Ain berkata...

anje: ain pun sama anje.....

buah feberet dari kecik.....

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

alaaaaa b lak xde...sape nak teman nih...best nih...huhuhu

Ain berkata...

nadia: ajak darwish teman....

hehehe.....

bestkan kalau dapat makan doyan....

~aSHa~ berkata...

jauhnye..kalo idak leh pg

Ain berkata...

asha: tu ler.....

kalau dekat akak serbu dah...

Softtouch [Hanim] berkata...

bestnya..tp skrg tpaksa stop jap sbb bf..kang xpasal2 anak sy plak kepanasan

Ain berkata...

hanim: jangan makan nim....

kesian darissa nanti....

[-suziey-] berkata...

dh start ke pesta durian ni? waaa best nih..

nza berkata...

hu.hu.hu....xminat durian...musim durian sgt menakutkan kak nza cz rumah akn brbau durian cz anak2 n suami suka durian....

Ain berkata...

suziey: jumaat start suziey.....

Ain berkata...

kak nza: tak suka durian rupanya.....

mesti sakit kepala akak tahan bau kan....

huhuhu....

Related Posts with Thumbnails