Khamis, 3 Jun 2010

Menang Lucky Draw Ilhanryan

Hari ni aku tersenyum lagiiiiii.........

Senyum yang teramat manis mengalahkan kemanisan susu pekat F&N.......hahaha......

Yeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... Aku menang Ilhanryan Mother's Day Lucky Draw.

Boleh tengok N3 kemenangan kat SINI

Dan hadiah yang bakal menjadi milik aku adalah.......

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*

*

*


Sungguh rezeki yang datang tepat pada masanya kerana beg ni boleh aku jadikan beg kain semayang. Beg yang sedia ada zipnya dah dirosakkan oleh anak dara chomel tu. Dia main bukak tutup bukak tutup sampai terus tak boleh katup.....huhuhu....

Thank you Ummi Ryan.... 

11 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

tahniah...ye ain

Frodo Baggins berkata...

wah ... hahahha dua kali mng contest. lucky gilezzz.


>>____<<



woohaaaa!

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

waaah...rezeki2...tahniah kak :)

Ain berkata...

anje: macih anje....

nanti ain join contest anje pulak....

tak menang pun takpe janji enjoyyyyy....

Ain berkata...

frodo: tu la, rezeki tengah datang....

alhamdulillah.....

thanks singgah sini ya...

Ain berkata...

nadia: thanks dear....

happy sangat nie....hehehe

LiNda berkata...

wahh... anak bertuah !

meh sini, saya nak peluk awak . Nak ambik berkat . ekekeke

nza berkata...

menang lg...TAHNIAH!!!!!

zue @ annaleeya berkata...

bertuah btul... tahniah...

Ain berkata...

sis linda: wahhhhh.... bestnya ada yang nak peluk....

hehehe....

kak nza: macih.....

kak zue: alhamdulillah, rezeki datang kak....

ryan'sluver berkata...

sabarr ye tunggu beg tu sampai, kadnye blum siap ;)

Related Posts with Thumbnails