Rabu, 23 Jun 2010

Eiiiiii..... Gerammmmm

Petang semalam sempat curik masa balik rumah mak kejap. Nama jer rumah mak aku ni dekat, hari-hari boleh balik, tapi anak dia ni kadang tu sebulan sekali jer tunjuk muka. Bukan takmo balik, tapi hubby aku kerjanya tak tentu masa. Bila taim dia cuti, bini dia pulak kerja..... abih camno?? Bukan alasan tau!!!

Yang paling bestnya semalam, kat rumah mak aku ada budak kecik chumelllll. Eiiiii, aku memang gerammmmmm tengok si Anis nie. Dah la putih melepak, badan bolat berisi dengan rambut lebat dan hitam berkilat. ho...ho...ho.... tak buleh tahan tengok haihhhh. Cuba la korang tengok sendiri kalau tak caya cakap aku tau....

 'hai aunty sume'

 'so sweet'

'owwwhh.... silau mataku terkena flash'


Anis ni anak no.2 abang aku. Umur dia baru jer 8 bulan dan bakal jadi kakak bulan sepuluh nanti. Sayang aku tak leh nak dukung-dukung atau riba dia sebab sarah manyak jeless. Melalak tak henggat bila mama dia pegang baby.....huhuhu.... Takde can la mama nak kasi sarah adik kalau gitu gayanya kan...  

47 comments:

cheqna berkata...

cheqna pun tak leh kalu tgk bay ni..geram kak weh..
hahahaha pandai sarah guna tektik psiko untuk tak mo kasi mama ada baby lagi ye
lalalalala

Ain berkata...

cheqna: akak mmg tak tahan tengok anis nie, sempat gak chobit pipi dia malam tadi....

bukan mama jer takleh pegang baby cheqna, abah dia pun sama....

mama ngan abah, dia sorang jer yang punyaaaa....

hukhuk...

az rina a.k.a jaijina berkata...

olololo, cumeinye die..gewram ler..owh, nak jadi kakak dah eh..

eh kak, sarah jeles ke kalau mama dia pegang baby lain? sarah nak adek sendiri lah tu kot kak..

♥Azie♥ berkata...

tomeinyer..geram macam nak cubit pp bleh

Ain berkata...

rina: anis ngan bakal adik dia kembar bulan.....

kongsi bulan yang sama tapi tahun lain2....

kalau tak kasi mama ngan abah pegang baby tu maknanya nak adik ke?

biar betul nie....

pengsann akak kalau hari2 dia nangis bila ada adik nanti....

Ain berkata...

azie: chobitt sikit2 jer yer, cium lebih2 takpe...

hehehe....

LYaFRINA berkata...

MMG COMEL PON.. TANG MATA TU.. TANG BULU KENING.. COMEL LA.. SENYUMAN PON.. GERAMMMMM TGK.

**SAMALA CAM ASYA.. JELES KALO PEGANG BABY LAIN..

Zaidah berkata...

geramnyer pipi dia yang gebu...ciannyer kecik2 lagi dah nak jadik kakak...huhuhu..blum puas dia bermanja...

Ain berkata...

lyafrina: dulu sarah tak peduli pun lya....

sejak dah masuk umur 2 tahun nie, cemburu dia menjadi-jadi....

tak boleh nak sentuh baby lain langsung....

Ain berkata...

zaidah: tu la, nak buat camne kan rezeki nak dapat adik tercepat pulak....

sama la ngan ain masa kecik dulu...

baru nak bermanja dengan mak, dah dapat adik baru...

huhuhu.....

IdzaLia berkata...

comeyynyeee.... aunty cubit pipi cikit ye..

Ain berkata...

lia: adoiiiii.... sakitnya...

hehehe....

[-suziey-] berkata...

umangaih...comelnyeeeeee

Ain berkata...

suziey: yang tengah peknen boleh tenung lama-lama....

mana tau terkenan kan....

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

haah...tomey!
sarah jeles ye...hehe cam ner la kalo sarah ade adik nanti ye.... :)

Ain berkata...

nadia: tu yang buat akak berbelah bagi nak peknen nad...

risau jugak....

huhuhu.....

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

ain tomeynyer baby tu, siap pandai wat memek muka lagik...kalo masuk contest leh menang ni

suri berkata...

alahai comeinya dia..hehehee

Ain berkata...

anje: ni anak sedara ain....

sblm ni ain takde koleksi pict. dia, kebetulan balik rumah mak semalam anis ada kat rumah, so ain tembaklah sesedap rasa....

anis ni susah nak senyum, jenuh nak dapat yang terbaik dari dia...

Ain berkata...

suri: thank you....

gerammm tengok kan suri....

afsal_8281 berkata...

mmg sungguh somel kak...tmbh2 gmbo no 3 tu suka sgt kalo budak buat muka gaya gitu...hehehe

wah baru 8 bulan nak dpt adik dah...lagi expert dpd sal neh.. rezeki kan

~~ciklinn~~ berkata...

alololololo tomeiinyerrrr.... geramm tgokk..

ain linnn nak belilah yg utk batuk tu? ada YM tak...nanti bg no ac kat comment post linn yerk...TQ

komp umah ni lembabs.. kena refresh byk kali.. so susah nak post order..

al-lavendari berkata...

memang comel .. tapi tak lama lagi akan ada persaingan. itu adat donia kan !

mamalieyna berkata...

sanngattttt kiut ini budak kecik..gerammm jugakkkk! cam nak cheeoum2x jer!

ish...cepat jd kakak eh dia, takpe cepat ada kawan kan..^_^

Ain berkata...

sal: akak pun suka pict. candid camtu....

rezeki anis nak jadi kakak tercepat cam akak dulu....

hehehe....

Ain berkata...

ciklinn: ummar linn pun chumelll jugakk....

sama tembam ngan anis ain tengok...

nanti linn sms address linn yer, besok ain boleh terus courier....

Ain berkata...

al-lavendari: betul cakap uncle....

sarah dah lama dah kalah....

hahaha

Ain berkata...

mamalieyna: lagi ramai lagi meriah kan....

gamattt ler umah tokma dia nanti...

CatlinaFly berkata...

alahai comelnye..dgn ayaq liur meleleh...

sYaFiQa berkata...

cumei nya...geram3

en_me berkata...

chomeyyynyerr..

Ain berkata...

catlina: bukan ayaq liur tu cat, tapi ayaq susu....

hehehe....

anis baru lepas menyusu masa akak snap pict. nie...

Ain berkata...

syafiqa: rasa nak chobit2 jer kan....

hahaha....

Ain berkata...

en. me: thank you....

kella berkata...

chumel sungguh dia! rasa nak cubit!

terima kasih kerana sudi singgah ke rumahku.. :D

~asha~ berkata...

sarah tak kasi can tul mama n abah nak dpt adik ye..ehehehe..

Ena berkata...

a'a la.. comelnyerrr... ena pun geram juga nak cubit2 pipi gebu dier tu.. hihih..

alahai.. lambat lagi la gayenye ye sarah nak beradik? ehehehe

lily azliyana @ mama zara berkata...

comelnya ini budak!!!nak geram jugak boleh..ehehhehehe

ZIG berkata...

comei sgt anak dara kakngah ni...ingt anak sape..hehehe..

LotsOfLove-Pearls berkata...

DEarie Kak AIn..

masa anis pejamkan mata tu, nampak mirip Sarah lak..
hehehe..

dan betol comel budak nie..

salam pelok cium..

Fiza's berkata...

alalallaaa.. comelnyerrrr

nza berkata...

kalu la umah mama kak nza dekat, confirm g hari2.....
comel la anis...biasanya org nama anis mmg comel2 la...

suri berkata...

bagilah kat saya..hehee

suri berkata...

bagilah kat saya..hehee

Softtouch [Hanim] berkata...

comellah ain..gebu....sarah jeles plak yer?xpe sikit2 lagi dia oklah tu ain...lepas tu bolehlah bg adik..he he he

mamamiera berkata...

a'ah.. comey sgt2 lah ain..
x lame lg dia dpt adik eh.. ngam2 beza setahun tepat.. same cam miera n heqal..

shi3la berkata...

memang chumil bangat si Anis nihhh...
eh cepatnyer Anis nak jadik kakak..

Related Posts with Thumbnails