Selasa, 15 Jun 2010

Jom Kita Belayar....

Ada sesiapa yang teringin nak gi belayar tak? 

Cakap jer korang nak gi mana..... aku boleh bawakkan. Free of charge lagik!! hehehe......

Tapiiii, sanggup ke korang naik kapal aku nie? 

 

  Mau tenggelam tak timbul-timbul sebelum sampai ke pulau idaman kan.... 
  

Ini lah dia kapal yang gigih aku ngan en. somi siapkan (tak siap-siap jugak sampai dah ada anak 2) di awal bulan madu kami.........

Orang lain sibuk naik kapal belayar ke pulau, kami pulak sibuk pasang menda alah kecik ni sampai terbuntang bijik mata......

Ada la jugak kenangan untuk disimpan kan.......

36 comments:

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

nak ikut...nak ikut...hehe :p

Ain berkata...

nadia: jangan lupa pakai pelampung siap-siap....

hahaha.....

Softtouch [Hanim] berkata...

canggih kapal tu ain..sweetnya bulan madu buat kapal sama2..comel

az rina a.k.a jaijina berkata...

mmg takan sampai ke pulau idaman tu kak, hehehe..

Ena berkata...

nak ikut la.. dah kata freeee.. ekekekke..

Ain berkata...

hanim: hubby ain yang minat pasang model2 camni, bila dah kahwin dengan orang rumah dia sekali terikut sama...

memang enjoyy sampai tak sedor masa berlalu....

Ain berkata...

rina: kena tempah tiket star cruise jawabnya kan....

Ain berkata...

ena: kalau karam "u jump, i jump"

kata sehidup semati kan....

hahaha.....

LYaFRINA berkata...

waaaa.. buat sendiri k?? terrornya!!!!
msti skit habis mata2 ni.. kiranya honeymoon buat ni.. dh ank dua x siap lg. hehhee

Miss Izah Mohamed berkata...

wah cam susah je nk siapkan kapal besar ni.. hehe dah cam kapal titanic dah :)

Ain berkata...

lyafrina: spare part pasang sendiri.....hahaha

jenuh nak siapkan menda alah nie, mana nak ceraikan part dia, nak cat dan tunggu sampai kering pastu nak cantum dan gam pulak....

tu yang tak siap-siap....

dah ada anak 2, mimpi la nak sambung projek terbengkalai ni lya.....

boleh hancus kapal ni dorang berdua kerjakan....

Ain berkata...

izah: memang susah giler tau....

paling susah part nak pasang tali tue.....

nak terjojol bijik mata akak.....hahaha

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

nak ikut ain..wah uasah yang membuahkan hasil gitu..cayok2

Ain berkata...

anje: kena ikut kelas berenang dulu....

supaya tak lemas di lautan....hehehe

Zaidah berkata...

ain macam mana nak gie pulau nie...kapal tak nak geraklah....penat dah tunggu nie...hehehe

Ain berkata...

zaidah: jom kita tolak sama-sama....

hahaha.....

wat penat jer kan....

honeylanz berkata...

kalu tau ain ada cruise..Has pinjam time g Langkawi hari tu..hehhehe FOC lak tuh ;)

Ain berkata...

honeylanz: sanggup ke naik cruise ni has....

huhuhu....

pssst, bila nak upload pict. kat penang.....

♥Azie♥ berkata...

rajin nyer ain....uji kesabaran betul pasang kapal nie

Ain berkata...

azie: buat bersama dengan yang tersayang enjoy jer pasang model nie....

kalau nak buat sekarang, tak sanggup dah rasanya.....

memang takde masa nak kosentrate benda halus dan kecik-kecik nie....

maszmadi berkata...

iskiskisk, rajinnyer kak ain.. kalu dpt kat masz.. maunyer teburai balik kalu psang x siap2.. haha

Ain berkata...

maszmadi: aktiviti akak ngan hubby taim bulan madu....

seronok jugakkk.....

sampai skrg elok lagi kapal nie, anak2 tak pernah usik....

en_me berkata...

hobi kanns..

Ain berkata...

en. me: bukan hobi tapi aktiviti masa honeymoon....

mamalieyna berkata...

wah3x..bukan main ye..ada aktiviti manfaat time honeymoon..siap jgk akhirnya..ihiks..

Ain berkata...

ieyna: tak siap lagi ni ena....

banyak benda belum digam....

dah jadi projek terbengkalai giteww...

hehehe....

kella berkata...

oh sukanya! sebenarnya dah lama teringin nak beli! nak hadiahkan pada hubby! dia pun suka! tapi belum berkesempatan uang! hehehe..
tahniah!

nza berkata...

wah!!!!rumah dh brtukar baru la...baru bbrapa hari xjengah....

Fuyoo...siap bina kapal la...

ummumishkah berkata...

ni orang teliti jer blh siapkan ni.. tahniah! :)

Ain berkata...

kella: kalau beli yang dah siap memang mahal kan....

model yang kena pasang sendiri ni tak mahal mana, cuma menuntut kesabaran jer...

Ain berkata...

kak nza: sesekali tukar mood supaya tak boring....

hehehe....

Ain berkata...

ummumishkah: thank you

ninie's corner berkata...

cute nyer kapal tu.....
jom gi tanjung pinang....

shi3la berkata...

ya amponn rajinnnnnyer ko laki bini..memang tabik spring laaa walau sampai anak dua baru siap kann..kalo haku tobat haku nak buatt,mau juling bijik mater haku..

wahhhhhhhh belog dah tantekk...i love red..

Ain berkata...

ninie: nak beli yang dah siap tak mampu....

pasang sendiri jer la sudahnya...

nanti siap kapal ni ain belayar ke sana k....

hehehe....

Ain berkata...

shi3la: taim bulan madu rajin memang melampau-lampau.....

dah ada anak nie, tak koser dah aku....

nak lipat kain baju pun tak sempat...

hahaha....

Related Posts with Thumbnails