Jumaat, 19 Februari 2010

JAWAPAN KEHILANGAN KREDIT SEMALAM


Panggilan pertama ke Hotlink Centre 

*

*

*

*

*
Jawapannya: Puan perlu call lagik sejam sebab sistem masih belum diupdate.....


Panggilan kedua ke Hotlink Centre

*

*

*

*

*

*

* 
Jawapannya: ???????? Yillek.....


KESUDAHANNYA

Aku kena tunggu dalam tempoh seminggu bekerja bagi membolehkan report kes dihantar kepada pihak atasan. Korang tau tak? Mengikut rekod Maxis, dalam tempoh kredit aku hilang, takde satu pun panggilan atau message keluar dari nombor aku yang melibatkan penggunaan berhenggit-henggit..... semuanya sen-sen jer!! 30 henggit itu memang tidak dapat dikesan....

Kita tunggu ajer ler penjelasan dari dorang lepas nie...  

21 comments:

Dearie Pearls berkata...

Dearie Kak..
Ya Kak..
Kami menunggu nie.
Banyak tu RM30..
Baik kita borak..

Errrr..
Hehe..

Zareda Norman berkata...

misteri nusantara ni...

Ain berkata...

lol: dearie, nanti dorang pulangkan balik 30 henggit akak kita bantai borak k...

hahaha....

Ain berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ain berkata...

kak zar: hati ain kuat mengatakan ianya kesilapan teknikal di pihak maxis....

bagi balik kredit saya..... cepatttt!!!

Chenta berkata...

wahhh... kena tuntut !

mana boleh sesuka hati hilangkan kredit .

banyak woooo

mamaarifakeemaisy berkata...

huhu..memang musykil ni..ilang gitu2 je ek...takpe tunggu je apa jaw diorang..!

NzA berkata...

eeeeeeee....mmg sakit hati dgn kerenah birokrasi cam gitu....

~aSHa~ berkata...

huhh maxis..kata 24 jam..anitime...pentipu tu...dia kena bagi bonus berganda kat akak ni, sbb main pinjam2 rm30 plak kat kak ain...

Ain berkata...

sis linda: banyak kan.... kalau guna tuk sekali bersembang leh berasap telinga...hehehe....

Ain berkata...

mamalieyna: lama giler kan dorang nak settle down.....

udah ler sesuka hati lenyapkan kredit orang...

Ain berkata...

kak nza: tu la kak.... kalau kita call tu free takpe jugak....

berbayar tue....

sepatutnya talian untuk customer service ni free of charge, baru la mesra pelanggan kan...

Ain berkata...

asha: kalau pinjam tu kira ok lagi sha, ni kira kidnap.... hahhaha....

bayangkan kalau kita tak perasan....untung besar la dorang kan...

Nida n' Hanafi berkata...

Salam Ain...

Senang2 jer dorang kaut untung cara tu (klu dorang yg bersalah ler)..

al-lavendari berkata...

rasanya dah baca dan komen. kenapa tak keluar komen saya ?

LYaFRINA berkata...

haaaaa.. btul x??? mybe jd kes mcm lya la.. dia tsilap tolak topup tu.. Tp kes lya.. dia pulang balik krdit tu.. Tp beza dgn lya.. lya sndiri x sedo prepaid tu tsilap kuar.. bila maxis sms bru tau.. hehehehehe..
kiranya jujurla jugak...

Ain berkata...

nida: ain rasa kalau memang kesilapan dorang, dorang akan ganti balik...

kalau memang missing tak dapat dikesan tak tau ler...

tak logik kalau dorang tak dapat kenal pasti mana kredit tu pergi...

Ain berkata...

al-lavendari: uncle lupa nak tekan publish kot.... huhuhu...

apa uncle tulis erk??

Ain berkata...

lyafrina: yg mcm kes lya tu pun pernah berlaku kat akak jugak...

x sedar kan bila dia tarik kredit kita, tau2 dpt sms dia ganti balik....

tapi kes ni lain sikit sbb dlm rekod dorang pun takde panggilan yg show duit tu keluar sampai 30 henggit...

CuTeMiUt78 berkata...

eeemmm payah gak tu.. kan.. agak2 la.. diaorg blh trace tak...

Ain berkata...

cutemiut78: tak tau la rina...

nak jugak tahu apa misteri tu kan...hahaha...

kalau dia ganti balik kredit ain tu dah kira suka sangat dah...

sayang tau, top-up sebulan tue...

Related Posts with Thumbnails