Selasa, 2 Februari 2010

CUBA TEKA

Cuba teka anak mama Sarah tengah buat apa?

Nak hadiah? Teka la dulu....

Besok mama kasi tau jawapannya ya...... 

11 comments:

honeylanz berkata...

tgh mengira. jari mama ye?

** Perfect Love ** berkata...

korek kuku mama dia ;-))
main belasah je jawpaan ni kak ain.. hihihi

mamamiera berkata...

dia tgh buat2 (konon2) ketip kuku mamanye..
hehehee.. btol x..??

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

sarah ngah cabut kulit/isi yg lebih kat tepi kuku....

ONE ZABA berkata...

pelik tengok jari kaki mamanya panjang-panjang.
:>

AiSHieY berkata...

Rasenyer cam tengah cubit isi jari kak Ain yg tepi tu kan...

nza berkata...

sdg gentel jari mamanya kot..tgh nk lyan mata la tu..jap lg...zzzzzz.....myb mcm farouk suka gentel ibu jari ibu n ayah.....

Nida (maaf gambar profile baru sahaja ditukar dari salji ke raya...hehe) berkata...

tengah main jari mama atau papanya kot...

CatlinaFly berkata...

mcm e-ein je , suke belek2 jari mama atau abah dia sebelum tido...

ainie aziz berkata...

sarah tengah gentel jari mama dia sebelum tido. salah satu cara nak bagi dia "lalok" pastu zzzzzzz terus ke lalaland. hehehe! tul tak?

Syuhada Kamal berkata...

sarah tgh gentel2 jari akak kot..ganti gentel hujung bantal bucuk..hehe

Related Posts with Thumbnails