Isnin, 15 Februari 2010

KE MANAKAH SAYA.....

Cuti CNY dimanfaatkan sepenuhnya di rumah. Tak dapat nak ke mana-mana memandangkan hubby terpaksa kerja. Sarah pulak dah dua hari demam on and off memanjang. 

Hari ni kepala aku terasa semakin berat dan berdenyut-denyut. Dua malam tido aku lintang pukang. Tido tak sampai setengah jam pastu bangun dan bangun lagi. Bila demam cenggini sarah nak tido atas riba aku jer. hukhukhuk....terpaksa la aku tido dengan bersila... Nasib baik jugak taim dia dah lena tue aku letak dia tak ngamuk... dapat jugak ler aku letak kepala sekejap sebelum dia terjaga balik.... . 

Hopefully dapat bawak sarah ke klinik petang nanti. Malam tadi satu klinik jer bukak kat area paka nie. Nak tak nak hubby belikan cool fever ngan ubat demam jer. Kalau nak jumpa doktor jawabnya mau pukul 12 kami masih terpacak kat situ... huhuhu....Patient ramai giler sampai ada yang merajuk terus balik sebelum sempat jumpa doktor.   

'terjaga seketika'

 'lena kembali di pangkuan mama'

28 comments:

IdzaLia berkata...

cian busyuk2 ni tak sihat ye.. makan ubat ye bg cepat sihat..

mamalieyna berkata...

alahai siannye lum baik lgi demam si kecik tu ye..musim ni skrg..panas kan cuaca kt luo tu..sian anak..hope cepat baik la sayang ye..cian mamanya juge!

saya pun tgh demam + selesema + batuk ni, hope takde la jangkit kt anak..huhu..

ainie aziz berkata...

get well soon ye dear sarah. jangan ngelat makan ubat tau! cian kat mama. nnt dia jadi zombie sape yg susah. hehehe!

nza berkata...

kesiannya...moga sarah cpt sembuh.....

zaidah berkata...

ciannyer demam...klu anak demam memang ibunyer tak lena tidur...sabor ajelah...semoga cepat sihat...

Syuhada Kamal berkata...

tak sihat yer sarah..ciannye dier..hope cepat sembuh yer..cian mama tak sihat sama..huhu

LYaFRINA berkata...

uisshhh.. skrang mmg musim demam.. lya pon xkmana CNY ni.. demam truk.. xleh bgun... asya pon bru baik demam... ni pon bdn rse x sihat lg...

al-lavendari berkata...

semoga demam sarah tidak berpanjangan .. harap2 lekaslah sembuh supaya tidur emaknya tak lintang pukang lagi !

Mr PenyuBiru berkata...

alahai...keciannye...moga cepat sembuh yer..

Ain berkata...

Idzalia: tu la, ramai yang demam skrg nie..

mujur sarah ni jenis senang makan ubat...

kalau tak lagi la susah nak sembuh...

Ain berkata...

mamalieyna: cuaca memang panas terik kan...

kesian eiyna demam jugak ya...

sarah demam saing ngan abah dia, tinggal ain ngan danish jer terselamat...hehehe...

moga ieyna pun cepat sembuh...

Ain berkata...

ainie aziz: mesti buruk kan kalau mama sarah jadik zombie...

mau sarah larik...

Ain berkata...

kak nza: apa nak buat, tengah musim skrg ni kak...

penuh klinik ngan orang demam jer...huhuhu...

Ain berkata...

zaidah: berkorban apa saje la kan...

janji anak selesa dan tak meragam...hehehe...

Ain berkata...

syuhada kamal: jangan mama yang demam sama udah ler kan...

Ain berkata...

lyafrina: betul cakap lya tue...

sana sini orang demam...

anak sedara akak pun ramai yang kena, ayah pun sama....

mungkin disebabkan cuaca yang panas terik...

Ain berkata...

al-lavendari: alhamdulillah hari ni sarah dah beransur sihat....

malam tadi mamanya dah boleh tidur lena...

besok boleh la mamanya pergi kerja... yihaaaa...

Ain berkata...

mr. penyu: bila dah demam nie, kerjanya merengek ajer....huhuhu...

syukur hari ni sarah dah ok sikit...

ita zakaria berkata...

cian sarah, demam erk. memang tak keruan kalau badan demam nih. ita pun baru baik demam. tapi sampai lani, selera makan belum baik lagik...

Ain berkata...

ita zakaria: kesiannya ita...

cuba la ambik multivitamin, mana tau selera makan pulih balik....

hubby akak pun sama cam ita, hilang selera makan sejak baik dr demam hari tue...

banyakkan minum air kosong ya....

tunbegia berkata...

sungguh kasihan kalau anak demam,

salamm,

Ain berkata...

tun begia: salam tun,

nak buat mcm mana kan, cuaca panas terik sekarang....

jangan mamanya yg demam udah ler...

sapa plak nak jaga orang sakit kan...

UnGu VioLet berkata...

siannye sarah.. moga cepat sembuh yer dik.. rindu wajah2 manja adik sarah nie..

Ain berkata...

mar: hari ni sarah still demam lagi, tapi lebih sihat sikit dr semalam...

hopefully besok dia dah sihat sepenuhnya...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dearie Kak..
Ciannyer Sarah..
Cmner keadaan dia now Kak..?
Harap dah ok.

Cuti CNY dik duk rumah jek.
Panas jer kat Selangor..

Ain berkata...

lol: sarah still demam on n off lagi dearie...

hari ni dah masuk 6 hari... huhuhu

kami pun berkurung jugak sepanjang cny hari tue... tak sanggup nak keluar rumah dengan cuaca panas melampau....

babycutescollection berkata...

ala ciannyer...ummi tini pun x shat jgk nie sarah..jgn lupa mkn ubat mama bgi tue erk..

Ain berkata...

tinie: awak demam jugak ke...huhuhu...

musim orang demam sekarang nie, mungkin disebabkan cuaca panas kat luar tue...

husna dah sihat ke?

Related Posts with Thumbnails