Selasa, 9 Februari 2010

SAYA YANG NAKAL

Minah ni kans, makin besor makin nakai...... 

Ada jer menda nak dibuatnya.... tak reti duk diam langsung...

seee..... soletip abah pun jadik menan dia.... 

Abah guna wat kutip rambut, dapat kat dia wat plaster mulut....

 
'tampal jangan tak tampal'

 
'aunty jngan risau, soletip ni bebas kuman ok' 

 
'camne nak mintak susu ngan mama nie..huk-huk'

 
'bukak balik lor....seksa aihhh'

Apa-ape ajer la sarah.... jangan pi telan soletip tue sudahhh.... 

26 comments:

Az Rina berkata...

takpe, tampal mulot tu supaya jgn banyak bercakap eh sarah, heheheh..

Ain berkata...

az rina: sarah tak banyak cakap cam danish,, tapi dia banyak nangis....

tampal mulut dia jangan kasi dia nangis la kan.... muahaha....

CatlinaFly berkata...

nakal eh..kang siap la dgn abg danish sekali dia selotep tu :)

LiNda berkata...

ala... anak abah. Main apa2 pun takper . Abah tak marah . heheee

Ain berkata...

catlina: jangan soletip kat tempat berbulu sudah la kan....

meraung pulak abang taim nak tanggalkan...

Ain berkata...

sis linda: pandaiiii....

abih bergulung soletip pun abah tak kisah punya.....

sarah ok jer, mama la yang kena....

sapa suruh bior sarah main kans.....

honeylanz berkata...

hahhaa... suka dia main dgn salotape tu...

Ain berkata...

honeylanz: pantang jumpa, memang jadik mangsa dia....

yg tak tahannya kita, keronyok sikit soletip tu mintak laen....

jenuh koyak ganti yg baru.... mau tak abih segulung kalau camtu has....

kakzie berkata...

Kalau Sarah baca N3 ni mesti dia jawab nanti..
ala Mama dulu pun sama jer nakal macam sarah...hehehe
2 benda kat sarah yg kita geram sgt tgk...bulu mata dan rambut dia yg berpintal tuh...cute bangat

Ain berkata...

kak zie: kak, mama sarah dulu tak nakal tapi keras kepala....hahhaha.... (takmo ngaku gak tue...)

kak, dulu rambut sarah tak jadi camtu, mungkin sbb mama sarah suka taruk minyak, lama2 rambut sarah jadi berpintal....

agak2 kalau seterika, dia leh jadik straight balik tak....hahaha....

nza berkata...

klakar lak tgk gelagak sarah.....sama mcm farouk, suka sgt kalu dpt selotape....th apa2 je nnti dia akn tmpal...jap jer abis.

Ain berkata...

kak nza: wowww... sarah leh geng ngan abang farouk....

suka nau main selotip....

ikut hati dia, mulut mama pun dia nak tampal kak...

yer la, mama suka sangat bebel kat dia...hahaha...

Mak Su berkata...

hahaha, macam2 kerenah ek

ONE ZABA berkata...

pi lekat kat misai abahnya bagus tu!!!

~aSHa~ berkata...

cute..
nti sarah belajar bahasa isyarat ek..bleh mintak susu, bleh byk ilmu yg dpt...

Ain berkata...

mak su: tu la, ada jer akai dia....

abang dia takde plak wat camtu....

Ain berkata...

one zaba: abah sarah tak suka simpan misai....

tak dapek sarah nak kenakan abah....

tapi nanti mama sarah suh sarah tampal kat betis abah....

hahaha.... mesti melolong keperitan

Ain berkata...

asha: aunty leh ajar sarah ke....

mama sarah tak pandai bahasa isyarat....hehehe....

Syuhada Kamal berkata...

hehe..comel la tul si sarah ni..ade aje keje die..budak2 tgh membesarla katakan..kreatif..:)

Ain berkata...

Syuhada: kadang dia rajin jugak kutip rambut pakai soletip tu, tapi yang paling dia suka soletip mulut dia ler....

~aSHa~ berkata...

aler mudah nye isyarat nak susu tu...ehehehe tjk kat dada mama sarah tu..eheheheheh opsss

Ain berkata...

asha: sarah minum susu botol sha,

kebulur dulu ler dia kalau mama dia tunggu dia tunjuk kat situ.... huhuhu....

ainie aziz berkata...

sarah...tukar bulu mata nak tak?? jeles la tgk bulu mata sarah tu. jimat! takyah nak beli maskara2 tu sume. hehehe!

Ain berkata...

ainie aziz: ayooo aunty ainie,

kalau bulu mata sarah ni bulu mata pelesu sarah dah cabut dah kasi kat aunty....huhuhu....

sayangnya bulu mata sarah ni jenis melekat takleh tanggal dah.....

CuTeMiUt78 berkata...

aahhaaaksss... lawak la sarah

Ain berkata...

cutemiut78: tu la, dalam pada geramm tu terhibur jugak ngan telatah sarah nie....

Related Posts with Thumbnails