Ahad, 21 Februari 2010

TEMU TIKA - SEMINGGU LAMANYA

Alhamdulillah, hari ni Sarah sudah beransur sihat...

'Temu tika' seminggu lamanya Sarah demam....

Memang pecah rekod kali nie, sebabnya sebelum nie paling lama pun dua hari Sarah dah sihat....

Mungkin badan Sarah tengah duk bina antibodi pasal dia kan dikelilingi ramai kawan...setiap hari pasti ada yang demam, batuk dan selesema...

Untuk prevention hari esok dan seterusnya, mama dah start kasi Sarah vitamin c ngan scott emulsion.....

Hopefully badan Sarah kuat melawan semua virus yang ada...

 'sarah yang semakin sihat'

'selera makan bertambah-tambah'

30 comments:

mamalieyna berkata...

wee comeinye sarah bertudung pinky ituw..sweet..mmg nmpk berselera sungguh makan roti canai tu eh..Alhamdulillah dh sihat ye..musim dak2 demam ni..huhu..

mamalieyna berkata...

wee comeinye sarah bertudung pinky ituw..sweet..mmg nmpk berselera sungguh makan roti canai tu eh..Alhamdulillah dh sihat ye..musim dak2 demam ni..huhu..

Ain berkata...

mamalieyna: dan seminggu sarah takde selera makan....

semalam baru la nampak berselera sikit...

arif macam mana ieyna? harap arif pun cepat la sembuh ya...

Asya berkata...

alhamdulillah... dah sihat...
asya pon dema truk bru2 ni.. + dgn peelnya.. tuhan j tau..
tp skrang lya dh start bg scott emulsion.. utk antibodi.. Cubala bg skali utk sarah.. utk antibodinya..

Ain berkata...

asya: scott memang bagus untuk kids kan...

tambah senang skrg ni dah ada yg bentuk pastle tu...

kasi jer dorang makan mcm gula-gula...

LiNda berkata...

amboiii.... makan habis sepinggan ! hahaha

nza berkata...

Alhamdulillah dh sihat dh Sarah...kt org Klate "kemaruk" lepas demam la tu....selera sungguh.

Miss Izah Mohamed berkata...

terliurnye tgk baby sarah mkn roti canai.. hehe
berselera btol...

Ain berkata...

sis linda: lapar agaknya kak, kul sepuluh baru jumpa roti... hahaha...

Ain berkata...

kak nza: betul la kot sarah 'kemaruk' kak...hehehe....

dah seminggu dia tak lalu makan...

Ain berkata...

miss izah: jom la join sarah makan kak...

nyumm....nyummm...

Kakak berkata...

Syukurlah Sarah dah berselera.
Memang patutpun Ain bagi Vitamin dan scott emulsion tu untuk langkah pencegahan.
Semoga Sarah semakin sihat.

CuTeMiUt78 berkata...

syukur sarah dah sihat ya...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dearie Kak..
Comelnya Sarah..
Pict paling bawah tue comel..
Semoga Sarah akan terus sihat dan ceria..

kakzie berkata...

semoga akan lebih ceria buat Sarah....
budak2 elok di beri vitamin2 tambahan ni...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

scott emulsion tu mmg elok kak...darwish pun sy da bagi makan...tp atas nasihat doc la..5ml tiap hari..kalo x sebelum ni mudah sgt nak kena selsema..skang da ok skit... :)

Ain berkata...

kakak: thanks kak...

harap sarah tak jadi cam danish dulu...

selalu sangat selesema sampai telinga terkena jangkitan kuman...

asyik bernanah jer...huhuhu....

Ain berkata...

cutemiut78: alhamdulillah...

atok dia la kesian, baru jer baik demam pastu demam balik....

Ain berkata...

lol: macih...

pic. ni blurr sbb pakai camera handphone cikai jer...

Ain berkata...

kak zie: sebelum ni memang tak pernah kasi sarah vitamin c...

tapi bila dah mula kena selesema nie, terpaksa la kasi...

dia pun suka, maklum la benda manis... kenkonon gula2 la tue...hehehe...

Softtouch [Hanim] berkata...

alhamdulillah sarah dah sihat..pndai dia makan roti canai yer...

Ain berkata...

nadia: tu la, dulu selalu kasi kat danish....

bila stok dah habis dan dia dah kebal tu yg tak cari stok baru....

nampak gaya kena simpan stok balik la lepas nie....

Ain berkata...

hanim: sarah ni sume nak buat sendiri...

takmo langsung kalau kita nak suapkan...

kalau taim makan nasi jenuh jugak nak kemas...separuh masuk mulut separuh lagi ke lantai la jawabnya....

honeylanz berkata...

ac n ery suka mkn vit c. kena sorok!!

Ain berkata...

honeylanz: sama la....

ngan sarah ok lagi, kalau danish dia tahu kat mana kita sorok, dia ambik sendiri...

bahaya kan.... overdose nanti...huhuhu...

~aSHa~ berkata...

nak ye si sarah ni bertudung...kalo adik maisarah sure dah cabut2nye....

berselera tul..kalah aunty tau...aunty ni pun peminat roti canai..tapi cicah dgn susu...

Ain berkata...

asha: sarah dah biasa ngan tudung dr kecik lagi sha...

kadang akak nak bukak tudung dia dia lak yang marah akak... hahaha...

kesian jugak kalau taim panas tu kan, berpeluh-peluh dia dibuatnya....

~aSHa~ berkata...

bagusnye anak dara tu....sweet...semoga jadi ustazah

Ain berkata...

asha: aminnnn....

tak nak wat menantu ke sha?

hahhaha....

job berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts with Thumbnails