Khamis, 22 Oktober 2009

ORANG BARU.....

Pagi ni dapat khabar gumbira dari adik aku yang my sil dah selamat melahirkan anak kedua kul 10 malam tadi.

Syukur kedua-duanya selamat dan paling mengembirakan abang aku dah dapat sepasang. Kalau yang sulung ari tue lelaki, kali ni gegirl pulak.

Dengan kelahiran baby ni jugak, maka bertambah ler sorang lagi cucu orang tuaku menjadikan jumlahnya empat lelaki dan empat pompuan... Chantek punya angka kan....

Untuk mereka berdua yang tengah sonot-sonot dgn baby baru tue, TAHNIAHHHHHHHHHHH...... 

10 comments:

Miss Izah Mohamed berkata...

waaa... tahniah kak..
nant upload gmbr baby lak k.. :)

tkcr kak

♥Azie♥ berkata...

tahniah...jgn lupa upload gambar bby yer ain...harap semua sihat yer

KV berkata...

tahniah...

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

tahniah...bestnya da dpt sepasang... =)

sis_nita berkata...

tahniahh yerrrr..

bila laa akak nak dapat baby boy :(

ainie aziz berkata...

congrats to both of them. aini pun baru dapat anak sedara pompuan baru malam semalam. anak kakak aini yg no. 5! yeyy! tak sabar nk pi ziarah.

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. tahniah ya.. ok la kan dah ada sepasang

Mama-Danish & Sarah berkata...

Miss Izah: dear, mana menghilang?? sibuk erk??

nanti akak dah gi tengok baby akak upload pic. k...

Azie: thanks azie..

KV: macihhhh.....

Nadia: thank u nad. akak lak yg terlebey happy erk... sonotnya dapat baby baru kan...

Mama-Danish & Sarah berkata...

sis_nita: tks sis. teringin nak boboy lak ke??

usaha sis jangan tak usaha.... baru ada kejayaan di situ....

boboy ke gegirl ke tak penting sangat kan, yg penting sihattt...

ainie aziz: wahhhhhh, sama la kita ya.... syokkknyaaaa.....

ain pun tak sabar gak nak gi tengok baby nie... besok nak gi tinjau adiah dulu....

cutemiut78: macih rina.... mesti dorang happy sangat kan...

shi3la berkata...

Tahniahh yerkk..

Related Posts with Thumbnails