Jumaat, 16 Oktober 2009

ADA-ADA AJER....

Aku nak tanya nie....

pernah tak???

bila korang bangun tido dan nak mandi...

korang jadik camni....

*

*

*

*

*

*

*

korang mesti gosok gigi dulu kan kan....

masa korang nak ambik berus gigi tu kan....

terambik berus lantai.....hahaha...

tak pun, masa nak ambik ubat gigi tu kan,

terambik pencuci muka.....kui kui kui.... 

tak punnnn, masa nak ambik sabun mandi tu kan,

terambik syamphoo rambut......kahkahkah.....

tak pun korang tenyeh jer shampoo tu kat badan..... kuang kuang kuang....

NI BUKAN CITER MEMAIN TAU!!!!

serius pernah berlaku kat diri aku sendiri....harharhar

masa nak ambik ubat gigi, terambik pencuci muka...

yer la, dah masa tu aku pakai pencuci safi tiub tue...

dan dan ingat tiub ubat gigi....

nasib baik tersedar......kalau idak wajib muntah.....

pernah jugak nak tekan botol sabun....

tertekan botol syamphoooo.....

nasib baik jugak tak sempat gosok kat badan....

ntah pape kan kan.....

agak-agak la kan.... apa masalah aku ni??

masih lagi dibuai mimpi ke.....

very the verangan yg tak sudah sudah.....

19 comments:

honeylanz berkata...

hair shampoo ter jadi body shampo pernah! eye cream terjadi moisturizer pun pernah! hmmm apa lg yea ;)

Ms AiReEn MoHd berkata...

wakakkaka very the merepek tapi kebenaran kan...hakue pun penanh gitu kak...termamai mamai gitu hah..aku lagik best muke pandang cermin tangan gapai jerk kan....sebelhatgn amik berus gigi pict terus...yg ko picit tuk pencuci muke...hikhik..elakan pembaziran aku amik sapu muker...hikhik...bersih jerk ...aku nyer pekakas gak tuh..ekekekkee

ZIG berkata...

aku pun pernah...amik syampu...aku pn lomor kat muka ..hahhaha...biasa la..bila dh beranak ni..urat2 putus x bersambung kot..itu yg jadi lagutu...adakala tu..teramik berus gigi laki gosok gigi sendiri..hehehhe...

Softtouch [Hanim] berkata...

xpernah plak terjd kat sy mcm tu..bahaya oooain nie..he he he...klaka lah

LotsOfLove-Pearls berkata...

Dear Kak,
Hehe..
Dik pernah sekali..
nak basuh muka tapi teramik ubat gigi..
ntah pa ntah di fikirkan awal2 pagi..
Hehe..

ninie's corner berkata...

ni mesti tgh mamai lagi kan.......??????

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

sy pun pernah kak....hahaha...
saya terpicit ubat gigi kat tapak tangan nak cuci muka...sib baik x sempat nak gosok muka lg...baru gosok kat tapak tangan je...hahahaha

LiNda berkata...

wakaakka...

Jangan terambik berus jamban sudah !

sis_nita berkata...

oiiiiittt..

tau laa tempat petama peraduan..

tapi agak2 laa kalo berangan tuhhh..

ko berangan dapat adiah apa ehh..

ngeh3x..

CuTeMiUt78 berkata...

eemmm pernah terjadi gak.. nak ambil ubat gigi.. terambil pencuci muka..

Mama Qaseh berkata...

Hehe..ni msfi dok verangan nk da baby lagi tak Ain..

bintangku berkata...

ada sorg housemate dulu pernah jadik camnie. Nak gosok gigi, t'ambil pencuci muka. Dia perasan masa menggosok tu... buih byk sgt, rasa pun pelik jer... baru dia sedar t'slh amik tiub.

Zareda Norman berkata...

hehhehe tak pernah sebab saya suka mandi .. ekekkek

Mrs.FHM berkata...

penah2...nak ambik ubat gigi gi ambik scrub muka... nasib tersedor, kalau x mmg putih gigi nih kena scrub hahahahahah.....

Mama-Danish & Sarah berkata...

honeylanz: hehehe....ingatkan ain jer yg ntah pape.....main tibai jer kan...

aireen: kesilapan yg di luar kawalan kan....tapi akak rasa bukan sebab mamai kot, tapi sbb otak kita ke lain...harharhar.....

ZIG: G, selamba erk mung gosok gigi pakai berus gigi zam, kalo kena kat aku muntah wehhh.... bab berus gigi memang tak leh kongsi....

Hanim: tak pernah terjadi kat hanim ke? caya lah....

Mama-Danish & Sarah berkata...

LOL: hahahahaaaaa.....dearie cuci muka pakai ubat gigi erk.... patut ar kulit tulus mulus gitewwww....

ninie: mamai satu hal, otak ke lain pun satu hal jugak....kurang fokus kata orang!!! hihihi....

Nadia: kalau nad sapu kat muka mesti berangin jer muka lepas tu kan....

Mama-Danish & Sarah berkata...

Linda: berus jambannn!!! ohhhh tidaak!!!!

sis_nita: ni bukan kes menang peraduan kak... ni kes mamai vs mengong!!! tangan bekerja tapi otak ke lain....hahaha....

ciutmiut78: agaknya ubat gigi ngan pencuci muka ni kena letak jauh-jauh kan...baru la kita tak tersalah ambik...

Sya: baby???? huwaaaaa.....kena tunggu sarah betul2 besar dulu la sya...

susah nak beradik pasal dia asyik nak berkepit ngan mama jer....huhuhu...

Mama-Danish & Sarah berkata...

bintangku: nasib baik ain sedar sebelum sempat picit tiub tu dan masuk mulut, kalau tak puas la berkumur balik...mcm tak sanggup jer nak gosok ngan pencuci muka...hihihi...

Zareda Norman: betul ke tak pernah ni?? akak memang seorang yg sgt fokussss....

Mrs. FHM: Na, tetiba akak dpt idea nak suruh dorang cipta ubat gigi scrub...mesti tambah cantik gigi kita kan....

reen berkata...

hahaha..lom trjadi pd sy lg..

dhsyt ni...masuk blik air smbil pjam mata ke?HIK3

Related Posts with Thumbnails