Selasa, 20 Oktober 2009

GELI TAK??

Apa perasaan korang agaknya bila tetiba jer nampak binatang ni kat atas lantai rumah korang?

Takpun korang nampak binatang ni sedang syiokkk merayap kat atas sofa macam ni?

Kalau tanya aku, serius cakap aku geliiiiiiiiiiiiiii. Tapi itu kalau terpijak atau tetiba dia panjat atas badan aku la. Kalau just pandang macam ni jer, aku tak rasa pape pun. 

Korang jangan risau ya, binatang ni tak kan sampai nyer kat rumah korang sume. Aku dah siap kurung kat dalam peti besi rumah aku tuh.... confirmmmm dia tak leh lepas kemana-mana.

Tak tau ler kot-kot binatang ni ada magic kan.  Tak pun bebudak berdua tu yang bersekongkol pakat lepaskan binatang ni. Nak buek camne, ni ler geng paling hot depa berdua tuh.   

Tak caya????

Lihattttt....... ini buktinyaaaaa.....

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

'chantekk punya pose-ngajor binatang tu terbang'

"mati lor pegang pale dia gitu nak oiii"

Dan aksi yang lagik ganasssss

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

"relek jer binatang ni panjat kat badan dia-very the suka kan"

"meh landing kat sini meh"

"eiii geram jer tengok ekor dia"


"panjang sangat lidah dia....geget kang"

"comolot sikit yer"

Yang paling aku gerammm selamba badak kadang tue budak berdua ni duk baling binatang tue kat aku.

Tension mama tau!!! Geli wehhhhh!!!! Dah ler lembik!!!

p/s: sila abaikan keseksian anak dara aku yerk..... ralit duk bermesra-mesraan sampai terlupa terselak seluar kecik!!!

15 comments:

Dearie Pearls berkata...

Dear Kak,
Aku jangan ar..
memang aku takot giler..

kwn aku selalu takutkan aku. habis 1 pasaraya tu aku pusing..

uwaaaaaaaaaa..

xnak...
geliiiiiiiiiiiiiiiii..

meremang bulu roma...

kalau ular confirm aku pengsan di tempat kejadian.

pena dulu temanku takutkan..
jeritan kedengaran...

ui...

serender aku..

Tanpa Nama berkata...

beraninye sarah! ery takut! tu yg rs mcm nk cr cicak plastik. nk letak atas kitchen kabinet. sbb ery suka benor tarik kerusi nk memanjat ke sink..

nasazfrog... berkata...

ohhhhhhhh tidak sama sekali..... geli gle la......... ee naik bulu roma den.. :)

Chenta berkata...

ooo geli yea....

takper ...

pasni nak pakat ngan danish or sarah suh letak menatang tuh time mama dia tido . Letak baik-baik kat sebelah bantal .

Mesti gempak tengah malam suara orang menjerit !!

muah hahahaa gelak jahat..

Unknown berkata...

Hohoho..gelinyaaaaa auntie nak oiii..berani yer Sarah pegang..kalau Qaseh sure takutttt tue hehe

nita berkata...

erkkk...

kalo akak laaa..

dah lama akak pack kain baju lek umah nenek..

geli wooo..

hohohoho..

Ain berkata...

LOL: Dearie, ini baru yang getah kan, kalau origanal mariiiii, mau pengsan kan kan...

honeylanz: has, tak tau la nape sarah ni berani giler. sikit tak takot.... mama dia gak yg geli nak sentuh....

nasazfrog: geliiii kan....

jangan ler terpijak, memang nak kena campak binatang ni...

Ain berkata...

Linda: bijak punya idea sis nak kenakan ain ya, nasib baik anak-anakku tak reti bukak blog ni lagi....hihihi...

sis, tetiba ain dapat idea nak beli ular getah, pastu letak bawah bantal hubby....kahkahkah...

Mama Qaseh: sarah ni pelik sikit kan, binatang mcm ni dia tak takot, tapiii kalo orang takut lak dia.... apadaaaaa....

sis_nita: ko pun geli gak ya sis....

rasa cam nak suh jer budak berdua tue baling kat sis plak....

asyik mama dia jer yg kena, mana aci!!

CuTeMiUt78 berkata...

hik..hik..hik.. baru nak buat n3 pasal binatang ni gak.. kat umah pun ada gak.. tapi mirul tak berapa berani nak pegang.. pun geli gak

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

berani seh sarah...anty nadia nih penakut + geliiii....kot kena campak ngan binatang tu...mau mncicit lari...eeeee...

Syuhada Kamal berkata...

geli!geli!..tak sanggup nk pegang..huhu

♥ Che NamNam ♥ berkata...

humanggg aiii..anak-anak ko lagik berani laaa....

haku kalo ulor meremang bulu gak laaa....semua bulu naik terpacak hooo..!!kahhhhh

♥Cik Puan♥ berkata...

ain...klu azie jumpa bintang tue menjerit pengsan nie....

Ain berkata...

Cutemiut78: mirul takut erk....hihihi...

Nadia: itu budak kecik memang berani lor....siap berebut ngan abang plak taim main tue...

sarah rasa cam nak campak kat aunty jugak ler...hehehe...

Syuhada kamal: memang geliiiii......sbb badan dia lembik...

ain lagik tak tahan kalo tengok tikus getah... mula2 hubby nak beli, tapi ain tak kasi sbb tgk benda alah tu buat makan pun tak selera....huhuhu....

Ain berkata...

shi3la: kahkahkah...... terpacak cam kena besi berani erk..... kahhhhhhh....

Azie: jaga-jaga azie....mana tau dia lepak bawah bantal azie....hihihi....

Related Posts with Thumbnails