Ahad, 18 Julai 2010

Terkini Tentang Lya.....


Alhamdulillah........

Berkat doa kalian semua, Lya kini telah dipindahkan ke wad biasa sejak Jumaat (16/07/2010)....

Terima kasih yang tidak terhingga pada semua yang mendoakan serta menyumbangkan bantuan untuk sahabat kita Lya....

Disini, ingin aku kongsikan sms yang ditujukan buat KALIAN SEMUA yang baik hati membantu dan mendoakan lya.....

"LYA UCAP TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK BUAT KAWAN-KAWAN. LYA TAK TAHU NAK UCAP APALAGI ..... THANKS BUAT SEMUA. SANGAT-SANGAT HARGAINYA"

Aku yakin ini adalah sms yang cuba Lya hantar dalam serba kepayahan (ejaan asal sms ini agak berterabur) memandangkan Lya kini menghadapi masalah rabun yang agak teruk pada mata sebelah kanan disebabkan serangan sawan yang berulang tempoh hari......

Sama-sama kita mendoakan agar Lya cepat sembuh dan dapat kembali bersama keluarga tersayang. 

UPDATE TERKINI KEADAAN LYA DI WAD, KLIK SINI. THANKS ZATIE  

"KAMI SAYANG DAN SENTIASA BERSAMAMU LYA" 

UPDATED (18/07/10-9:15PM)
- LYA TELAH DIBENARKAN KELUAR HOSPITAL JAM 2:30 PETANG TADI (KLIK SINI).

34 comments:

♥MAMA♥ berkata...

insyaallah...harap2 lya akan beransur pulih,semoga dia kuatkan semnagat,moga2 tuhan melindunginya,aminnn..kim slm kat lya ye kalu ain g jenguk dia

Ain berkata...

mama: insyaallah.....

nanti ain sampaikan salam kengkawan yang tak berkesempatan jumpa lya...

thanks mama...

~aSHa~ berkata...

kak ain, sha pun dpt sms tu..mmg terabur betul ejaaannye...sedih betul tgk sms dia...dia mmg tak tau dah apa yg dia taip...

Ain berkata...

asha: akak pun sedih baca sms tu sha....

betapa gigihnya dia taip sms tu untuk kita semua...

walaupun sakit dia tetap ingat pada kita....

mamalieyna berkata...

Alhamdulillah dan Insyallah..Lya akan pulih hendaknya..

sekurang2nya Lya tahu yg semua kwn2 dia ambil berat dan harapkan & doakan dia kembali pulih spt sedia kala..sedih ye Ain trm sms dr lya mcm tu..

Ain berkata...

mamalieyna: tersentuh sangat2 waktu baca sms lya...

dapat bayangkan betapa sukarnya dia nak carik huruf kat keypad henfon tue...

lya memang cekal dan tabah....

Ena berkata...

ena sokmo sebak baca apa yg lya sampaikan.. sokmo rasa sedih..
Alhamdulillah.. moga lya kembali sihat & ceria seperti selalu.. rindu nak baca celoteh lya kat blognya..

HunnyGee berkata...

alhamdulillahhhh... moga2 lya cepat sembuh lagi kali ni yer ain..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

akhamdulillah.. moga lya cepat sembuh, amin!!!

CatlinaFly berkata...

alhamdulillah..

kulanz berkata...

Syukur alhamdulillah, moga bertambah baik..

Ain berkata...

ena: betul cakap ena,

rindu sesangat dengan coretan dan komen lya...

really miss her....

Ain berkata...

hunnygee: mudah-mudahan hendaknya...

leily: hopefully dia dapat keluar hospital secepat mungkin...

ciann asya, mesti dia rindu yang amat sangat kat mamanya...

Ain berkata...

catlina: berkat doa semua, syukur sesangat bila tahu lya dah dipindahkan ke wad biasa....

thanks cat coz sama2 mendoakan lya...

bro kulanz: thanks atas doa dari bro jugak....

Softtouch [Hanim] berkata...

alhamdulillah..lya bertambah pulih...semoga dia sihat seprti sediakala...

Ain berkata...

hanim: insyaallah nim....

sama2 kita mendoakan...

LiNda berkata...

alhamdullilah... at least ada perubahan ...

btw- klinda ada buat n3 khas utknya .

Ain berkata...

sis linda: thanks kak sudi support lya....

mudah-mudahan lya semakin sihat hendaknya....

cheqna berkata...

salam kak
cheqna memang tak kenal lya ni...
tapi pernah la terbaca pasal pengalaman dia ngandungkan anak dia tu..
dia memang tabah kak..moga2 dia akan cepat sembuh...
sama2 la kita doakan moga dia akan tabah hadapi ujian ini..

Ain berkata...

cheqna: lya memang tabah dan kuat....

sama2 kita doakan lya cepat sembuh....

Lelord berkata...

alhamdulillah..harap2 semakin ade perkembangan yg memberangsangkan dari Lya...

TQ Ain for the updating

Ain berkata...

lelord: sama-sama

ain akan usahakan sedaya yang mungkin untuk update tentang lya....

sebagai penghargaan untuk semua yang menyokong dan mendoakan....

umialya berkata...

Ain..
Izinkan akak copy semula ye catatan ini.

Didoakan moga kesihatan Lya bartambah baik.

Ain berkata...

umialya: silakan kak....

thank you so much....

ieda berkata...

salam..
moga lya terus tabah & segera sembuh..salam buat lya.
and to ain...keep us updated..thanx.

lemangcute@chah berkata...

alhamdulillah.. semoga semakin hari semakin banyak perkembangan positifnyakan.. thanks for the update ain..:)

en_me berkata...

muger cepat semboh.. aminn

zareda berkata...

ain

semoga lya tabah dan kuat hadapi ujian penyakit ini. sesungguhnya penyakit adalah kifarah dosa dosa kecil. tabahlah kerana ada manisnya nanti. Dans emoga dia cepat sembuh. InsyaAllah

nza berkata...

alhamdulillah, lya dh bransur chat berkat doa kwn2 semua....

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

semoga lya cepat sembuh..

[-suziey-] berkata...

alhamdulillah...sedih n sayu nya hati baca kisah dia ...dh la ank kecik lagi..huhu...smga Allah sentiasa melindunginya..

penjejak maya berkata...

salam,

semoga selamat semuanya..

kella berkata...

kak ain terima kasih update ini.
alhamdulillah.. kita doakan kesihatan lya berterusan hendaknya..

kak Ain bolehke nak minta no tel lya? tq..

Ain berkata...

ain to all: terima kasih atas sokongan semua membantu mewar-warkan tabung lya, menyumbangkan bantuan kewangan serta doa yang tak pernah putus....

ain sangat2 hargainya....

Related Posts with Thumbnails