Selasa, 13 Julai 2010

Nak Mintak Abang.....Boleh Tak??

Bukan senang nak berbicara dengan kanak-kanak ni kan.....


Banyak betul soalannya sampai kita boleh garu kepala.... 


"Apa aku nak jawab nie?"......hehehe


Danish aku tu dan 3-4 kali mintak ngan mama dia nak 'abang'..... asal balik jer main dari rumah jiran sebelah dia bagi aku soklan cepumas....


"Mama..... boleh tak bagi danish abang?"...........


Selalunya abang atau kakak mesti nak mintak adik kan, tapi mungkin dia dah ada adik tapi abang dia takde, tu yang beria mintak mama bagi dia abang pulakkk.....


Mana la aku nak carik abang untuk danish nie......huhuhu....

 

28 comments:

al-lavendari berkata...

tanya dia, pakcik nak tak ?

Ain berkata...

al-lavendari: pakcik dia dah ramai uncle, abang jer dia takde....

carik abang angkat jer buleh? hehehe...

LiNda berkata...

alalolo... kesiannya ...

Betul Ain ,
2-3 hari dia datang umah saya, cari 'Abang' ...

Pastukan , macam2 dia bualkan .. so cute !

hehehee

Ain berkata...

sis linda: hahaha.....

dia carik abang sebab ada motippp....

abang jer boleh betulkan rantai basikal yang asyik jatuh kojernya.....

nak mintak tolong ngan mama, gerenti mama panggil masuk punyaaaa...

thanks abang harith ngan abang danish yang sudi layan kerenah adik danish.....

honeylanz berkata...

hahahha... ac lak nak ada kakak!! adus...

Ain berkata...

honeylanz: sama2 poning la kita has....

hehehe......

atie berkata...

Salam ain..

payah gak nak jawab ye ain........he..he

mamalieyna berkata...

hahaha...aian buat la announcement..sapa2 nak jd abg angkat danish..hehe..

Ain berkata...

kak atie: tu la kak....

nak jawab memang la boleh, tapi masalahnya dia faham ke....

huhuhu....

balik2 dia ulang jugak soalan yang sama....

tak faham la tu kan...

Ain berkata...

mamalieyna: kena letak syarat sekali....

mesti duk satu rumah ngan danish....

ada ke yang sanggup sbb mama ngan abah danish garang orangnya....

hehehe....

cheqna berkata...

hahahaha comel la plop abang ni..
nak abang??carikan untuk achik na sorang boleh??lalalalalala sambil berlalu pergi..

Ain berkata...

cheqna: boley....boley...boley....

tapi kena la masuk iklan carik jodoh.....

berani ke? hahaha......larikkkssss

LyNn HaMzAh berkata...

hehehehe...mcm mana plak leh minta abang nie...anyway umur danish brp tahun yer?

Ain berkata...

lynn: now danish dah 6 tahun, next year masuk tahun satu....

kiri kanan jiran ain ada anak lelaki yang berpangkat abang pada danish....

ada peluang jer, mesti nak main ngan dorang nie....

mungkin dia bosan kat rumah cuma ada adik jer, tu yang tak berapa seronok.....

takde abang yang boleh layan kerenah dan kehendak dia....

huhuhu...

nieda berkata...

adus...camner nak buat ni..adik boleh bagi, abang mcmane plak tu???soalan cepumas betul danish bagi ni..bijak bijak

Ena berkata...

Alahai.. camner tu? adeihhhh!!

Ain berkata...

nieda: memang susah nak jawab kan....

hanya dia jer yang boleh jadi abang....

Ain berkata...

ena: soal jawab dengan anak2 ni memang takkan pernah habisss....

lagi dia tak puas hati, lagi tu dia tanya KENAPA??

huhuhu....

Miss Izah Mohamed berkata...

danish bkn nak abang ape tu..
dia xde kawan laki.. yelah, sarah kn pompuan..

so, akak paham2 jela ye.. hik2..

kene bg dia 'abang' lelaki.. :D

Ain berkata...

izah: gitewww ke?.....

hahahha.......

tapi sarah takmo 'abang'....

kena fight dulu la dua beradik nie, pastu baru mama leh buat keputusan...

perlu ada 'abang' atau tak....

Softtouch [Hanim] berkata...

alahi ciannyer nk abg..cute jer soalan dia..mcm2 budak2 nikan..bijak sgt budak2 skrg tu yg kita ni boleh garu kepala..he he he

Mykhalish berkata...

hehehe... 1st time nih dgr mau minta abang... kena la cr abg angkat camni

penjejak maya berkata...

salam,

susah juga tu kalau nak adik lagi takpe juga kan..

Nia berkata...

nak abang? masa saya kecik2 dulu pun saya terfikir nape saya takde abg dengan kakak,..dah anak sulung, takde la jawabnya..huhu

nza berkata...

ha.ha.ha...kelakarkn...sama la dgn farouk, asyik dok minta abg jerrr ttp xnk adik.

Kniedaz berkata...

nak abang? ish..payah nak tunai tu..kalau nak adik boleh saje..ye tak? kekekeke

[-suziey-] berkata...

hahahahahah lawak la..bole plak nk minta abang ek? camno tu..ekekeke:D

larra berkata...

alahai..danish..payah tu nak kasi abg kat dia..nak kasi adik senang lah..hehhe

Related Posts with Thumbnails