Ahad, 4 Julai 2010

Rahsia Awet Muda.....

Petua-petui hari iniiiiiiiiiiiiii.....


Rahasia awet muda hingga rambut beruban......


Sila tiru aksi model tak berbayor di bawah........


Amalkan setiap kali bangun tidur dan sebelum tidur sekerap yang mungkin......

Ada berani???? 

18 comments:

cheqna berkata...

sarah...
mintak komisen ngan mama cepat
hahahahahahaha

Ain berkata...

cheqna: dia dah janji takkan ambik komisen untuk iklan kali nie...

muahahaaaaa....

LanaBulu berkata...

mmg betoi2 ka ni..hee

Ain berkata...

lanabulu: nak tau betoi ke tak kena la cuba....

wakaka....

al-lavendari berkata...

kena pakai tudung juga ke kalau nak buat cenggitu ?

Ain berkata...

al-lavendari: uncle, kalau lelaki kena pakai serban, kalau takde serban kopiah pun jadik....

hahaha.....

anak dara ain ni pantang jumpa tudung dia terus sarung kat kepala, tu yang kat dlm rumah pun tutup aurat segala....

atie berkata...

mudah,cepat dan yang penting free...hihi

Ain berkata...

kak atie: tengok memang la macam lawak kan kak....

tapi realitinya kalau amalkan memang awet muda....

hahhaha..... ada ke yang nak percaya nie....

LiNda berkata...

ok saya buat !

fuhh.. harap2 menjadiklah ..

Ain berkata...

sis linda: awassss moncung yerk....

kang en. zul ingat akak majuk plak nanti...

hahaha.....

LYaFRINA berkata...

hahhahaa....
alamakkk.. nanti cptla beruban ni..


**geram sokmo tgk mata sarah

Ain berkata...

lya: bukan cepat beruban Yang, tapi sampai beruban menten awet muda.....

kalau boleh rembat mata dia tue, ain rembat dulu....

hahaha....

ummumishkah berkata...

cam mulut ikan jer.. hehehehe

Ain berkata...

ummumishkah: ikan tengah nak ngappp umpan.....

hahahaa.....

mamamiera berkata...

hahaa.. tomeynye pakai todong smbil muncongkan mulot eh.. betul ke petua sara nih.. aunty pon nk ikotlah cara sara nih.. rahsia jelita mude ye.. xyah pakai safi rania gold lg dah.. =p

~aSHa~ berkata...

model yg comel nye la...geram tgk

Ain berkata...

mamamiera: memang tak yah pakai safi rania kalau amalkan selalu....

gerenti sentiasa nampak sweet 17...

Ain berkata...

asha: pict. candid sebenarnya, nak snap benda lain, tapi ini yang dapat...

hahaha....

Related Posts with Thumbnails