Khamis, 1 Julai 2010

Sakit atau Tidak?? Ini Jawapannya.....

Sajer nak share gambar kat bawah ni.... 


Bukti kesakitan yang sarah tanggung waktu kudis api menyerang (selepas 3-4 dijangkiti). Waktu ni aku mintak sarah sinsing seluar sebab nak sapukan ubat.


Sedang menahan kesakitan..... kadang aku rasa macam eksyen terlebih ada jugak budak nie. Mana taknya, taim main takde pulak dia ingat yang betis dia tu sakit.....adoiyaiii..... 

Papepun, sejauh mana sakitnya hanya dia jer la yang tahu. Nak kata tak sakit tu memang tipu la sebab kalau mandi, wajib dia bengkokkan kaki sambil melalak tak henggat. Bila tidur malam pulak, asyik terjaga jer macam orang lenguh lumpuh. Seksa la jugak nengoknya..... 

Sekian tentang penyakit nie. Lain kali kita citer kemujaraban minyak bio-oil pulak, tapiiiiii kena la tunggu sampai parut kat betis sarah tu semua hilang.   

12 comments:

nieda berkata...

tetap kesian tgk anak kecil kena kudis..

~aSHa~ berkata...

siannye sarah...mesti gatal tu...

insyaAllah bio oil akan tlg..bagus minyak tu...

berjangkit kat taska baru ke kak?

az rina a.k.a jaijina berkata...

kesian sarah..hope sarah cepat2 baik dari sakit ye..

kalau org tue kene ni pon kompom tak selesa, ni kan pilak budak kecik tuek macam sarah ni, kesian..

az rina a.k.a jaijina berkata...

kesian sarah..hope sarah cepat2 baik dari sakit ye..

kalau org tue kene ni pon kompom tak selesa, ni kan pilak budak kecik tuek macam sarah ni, kesian..

kella berkata...

alamak.. siannya kat sarah.. cam tak sanggup je tengok kesakitan dia tu...
semoga cepat sembuh ya, ibu taruk ubat selalu.. :)

Ena berkata...

alahai siannya kat sarah.. mesti sakit tu kan!.. hanya dier je yg rasa..

moga sarah cepat naik la ye..

Zaidah berkata...

cianyer sarah....macam dipukul2 ...bersungguh2 betul dia nangis..mungkin sakit, gatal n bisa kot nak keluar kudis tu...

iera me casa........ berkata...

iera tgok pun dah nampak sakit...

huhuhu..sian kat sarah....
semoga cepat sembuh ya

Softtouch [Hanim] berkata...

siannyer sarah....mesti gatal n pedih...xpe sarah kuat..parut2 dia mesti ilang..jgn risau..

mamamiera berkata...

seksanye tgk sara.. sian dia.. hope baiklah n cptla keringnye..

al-lavendari berkata...

ada tak ain rasa kalau boleh nak bertukar sakit tu dengan sarah ? biarlah ain yang sakit !

LYaFRINA berkata...

rasanya pedih tu.. kita y gatal biasa bila selalu garu pon blh pedih.. harap cpat sembuh n ada kemujaraban guna bio oil tu.

Related Posts with Thumbnails