Rabu, 7 Julai 2010

Apa-apa Ajer la......lalalalalala

Tak semestinya bila kita gembira kita akan ketawa.....

DAN


Tak semestinya bila kita sedih kita akan menangisss....


Buktinya................


Walaupun gadis ayu mak budak tu sedey hajat dia nak gi jom heboh (kat kuantan ari tue) tak kesampaian, senyummm tetap senyummm tau!!!! 

Petua awet muda tue..... Muahahaaaaaaaaaaaaa......

p/s: sajer jer tuan tanah gatai nak interprem, asyik-asyik anak dara dia, mana aciiii.......  

24 comments:

LYaFRINA berkata...

hahahhaa.. senyuman nk cover sedih + kecewa tu.. tapi..pnjang tu senyuman.. betuila tu, petua aweks muda katakan.. hehehehee..

**ssh nk tgk ain interprem dlm blog ni..skala skali jd guana ork..

LYaFRINA berkata...

eyyhhh...chop..lya perasan 1 benda.. y kat tangan sarah tu.. y tula y dia xleh lps kan?? ingt n3 ain y dulu tu.. ttgal patung zirafah/zebra.. x ingt dah...

**puting tu... xleh lps..mcm asya.. hehehe

Ain berkata...

lya: padan ler mak budak tu senyum lya sebab masa tu baru singgah pantai batu hitam....

belum sampai jom heboh lagi....

lepas pada tue, muka dia tinggal muncung jer....

hahaha....kijammm kan....

pssst, itu ler keldai sarah yang kecoh ilang tempoh hari....

jumpa balik celah grill taska...

kalau tak mama dia buleh sakit jantung....huhuhu

al-lavendari berkata...

cikgu nak pergi mana ngan anak tu cikgu ?

si anak tu pandang helikopter lagi ke ?

cheqna berkata...

lawo rupanya tuang tanoh ni..
lame ni lindung oleh anoknye ekpom..
hahahahahaha

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

ala sedey ni...tapi muka tak nampak cam sedey pun....he...he...tomei anak dara isap puting nyot2...

Ain berkata...

al-lavendari: cikgu bawak anak2 sedut angin laut jer....

asyik sedut asap kilang jer tetiap hari, kesian jugak kan....

nasib la, bila duk kat kawasan perindustrian petronas nie....

helikopter takde kali nie, yang ada layang2 jer....

nak tengok helikopter, kena la gi tempat kerja abah....

tengok jer boleh, naik tak boleh...hehehe

pssst....uncle, ain memang nampak macam cikgu erk....

hahaha.....

Ain berkata...

cheqna: nanti akak blanjer awak bubur kacang campur durian....

wakaka....

dan dan tu nak blanjer kans....

Ain berkata...

anje: itu la namanya senyum dalam tangisan....

hehehe....

kella berkata...

heheh.. bagusla begitu! awet muda tau! sentiasa senyum! waaa.. kali ni kita tengok ibunya pula kan.. baru kenal.. selalu si anaknya.. :)

ninie's corner berkata...

bagus la Ain...walau dlm sedih masih boley tersenyum.....kalau Ninie...mau 3 hari 3 mlm xb'ckp.... hehehe :D

mamamiera berkata...

sukelah picca nih ain..
natural.. hmm sarah x tggl lg puting eh.. same cam miera.. xtau nk wat cmne.. kite dh gunting koyak puting pon sggup dia berguling2 nk jugak..hmmm camno lah mommy xberkedut makin lame pening slalu.....

♥Azie♥ berkata...

tak pernah tgk tuan tanah..nie baru nmpk

Ain berkata...

kella: pernah dah inteprem sebelum nie....

hehehe....

Ain berkata...

ninie: kalau merajuk pun tak sampai sehari ain ni....

rugi sebab kita jugak yang kena pujuk diri sendiri.....

huhuhu.....

Ain berkata...

mamamiera: sarah memang boleh geng ngan miera....

ain pun pernah potong puting dia, tapi dia mintak yang lain....

dah besar sket nanti, agaknya habit ni stop sendiri....

Ain berkata...

azie: tuan tanah shy shy cat, tu yang sekali sekala jer muncul....

hehehe....

Softtouch [Hanim] berkata...

lama dah xtgk ain...cantik ain..lembut jer mukanya...lepas ni byk2 sikit enterprame yer..:)

Ain berkata...

hanim: jangan puji lebih2 nim, tak mandi petang nanti....

hehehe....

ain garang tau... tak caya tanya danish ngan sarah....

mesti dorang cakap "mama macam ghimau"....

mamalieyna berkata...

hikhik..muka happy sebelum bertukar ke muka maashhhammm.. ^_^..

*yee senyum kena selalu, walaupun hati tgh sedih ye...

Ain berkata...

mamalieyna: jom senyum ramai-ramaiii....

sedekah jugak tu kan.....

~aSHa~ berkata...

payah nak tgk rupa tuan rumah..eheheh sekali sekala inteprem dgn petua awek muda suh senyum2 walau berduka ye...cool

[-suziey-] berkata...

ya betulllllll..hehe..

xpela kasi tuan tanah plak enteprem kan..asyik dok menaip kisah anak je kan..hehee

nza berkata...

tgh pujuk hati la tu ye...hi.hi.hi...

Related Posts with Thumbnails