Rabu, 11 Ogos 2010

Ahlan Ya Ramadhan

 credits to google

Alhamdulillah, syukur kerana masih lagi diberi kesempatan untuk bertemu dengan bulan Ramadhan penuh berkat. Selamat menjalani ibadah puasa dari kami sekeluarga. Semoga ramadhan kita pada tahun ini lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.

Tahun ni, ramadhan lebih bermakna buat aku. Anak teruna nan seorang tu dah tunjukkan minat nak puasa. Gigih bangun sahur pagi tadi walaupun makan sikit jer. Nasib baik dia makan banyak kurma. Hopefully dapat la bertahan sampai maghrib. 

Untuk anak mama Danish, selamat belajar berpuasa. Ingat pesan mama, tak boleh makan dan minum atau masukkan apa sajer dalam mulut termasuk hisap botol susu kosong!! Batal pose danish nanti danish jugak yang rugi. 
  

22 comments:

QuEeN Of 2 Heroes berkata...

selamat berpose kak... :)
danish da belajar pose ye...bagus2... :)

Softtouch [Hanim] berkata...

selamat berpose ain n family..

Bagus danish nk blaja puasa dah..danish kuat danish boleh!

Ain berkata...

nadia: selamat berpuasa untuk nad jugak....

danish baru nak mula puasa tahun ni...

ecxited nak gi solat terawih jugak tue.....

hehehe

mamalieyna berkata...

Selamat berpuasa buat Ain sefamily! ^_^

Ain berkata...

hanim: selamat berpuasa nim...

hopefully danish tahan lapar dan dahaga....

kena pantau lebih sikit la kan budak2 baru belajar ni...

buatnya terlupa, kang tak pasal2 teguk air....

hahaha....

Ain berkata...

mamaleiyna: selamat berpuasa ya eiyna....

moga ibadah kita semua diterima...

~aSHa~ berkata...

selamat berpuasa....

selamat berpuasa jugak danish ye...semoga cemerlang

Ain berkata...

asha: selamat berpuasa sha...

zue @ annaleeya berkata...

slamat berpose jgk utk ain dan kuarga yer...

Ena berkata...

Selamat Berpuasa..
sama ngan anak ena si anis tu.. baru pertama kali belajar berpuasa.. harap2 boleh bertahan la..

az rina a.k.a jaijina berkata...

selamat berpuasa ye untuk kak ain & family..semoga mendapat ibadah yg barakah di bulan yg mulia ini..

ninie's corner berkata...

selamat berpuasa...

nieda berkata...

selamat berpuasa...

LYaFRINA berkata...

salam ramadhan ain...

cheqna berkata...

wah..bagus danih ni..
moga2 danish berjaya bertahan hingga berbunyinya azan maghrib menandakan masuknya waktu berbuka..=)

atie berkata...

salam ain...

selamat berpuasa buat danis.... haziqah pun belajar puasa gak.....

Mak Su berkata...

selamat berpuasa buat ain and family, selamat segalanya :)

en_me berkata...

salam ramadhan..

UnGu VioLet berkata...

Salam Ramadhan Mubarak kak.. Selamat menjalani ibadah puasa dr mar untuk akak sekeluarga.. Moga amal ibadah kita diterima di sisi Ilahi.. Ameen..

nza berkata...

selamat berpuasa utk ain skluarga....

Mykhalish berkata...

ain selmt berpose. gud boy danish. dah mula bljr nak pose. hehe

Ain berkata...

ain to all: selamat berpuasa...

moga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya....

Related Posts with Thumbnails