Ahad, 15 Ogos 2010

Telekung Sembahyang Untuk Sarah

Minggu lepas sarah sonot sangat tau....

Sarah dapat hadiah telekung sembahyang dari tok chek sarah....

Tok chek sarah beli kat indon..... sepuluh henggit jer satu....

Cantekkkk!!!! Siap dengan buah strawberry lagi kat situ. Gerammm jer sarah nak ngappp masuk mulut....hehehe

Lepas ni boleh la sarah solat sesama ngan mama.....

Bestnyaaaaaaaaa...... 

Kat bawah ni aksi-aksi sarah masa cuba telekung ni tauuu.... Mama cakap kena basuh dulu baru la boleh pakai untuk solat.  

 'terpaksa pakai pin sbb telekung ni besor sikit'

 'sarah tak selesa la bila tangan sarah tak leh keluar'

 'eiiii.... gerammm pulak tengok strawberri neh'

 

23 comments:

cheqna berkata...

wah..
cantiknya sarah
doh gane kak eh??
lame2 baru timbul ni????
ke mepeh doh sebab pose...
owossss =)

Ain berkata...

cheqna: mood dok mai la cheqna....

on n off jer nie....

huhuhu...

♥Azie♥ berkata...

comelnyer telekong tue...murahkan..ada strawbery lagi mmg kiut la..

Ain berkata...

azie: memang murahhh sangattt...

kiut jer kalau budak kecik pakai...hehehe

IdzaLia berkata...

alolo comeynyaaa anak dara akak ni...
nanti rajin solat ye..

Ain berkata...

idzalia: selamat berpuasa lia...

dah lama nak belikan sarah telekung, dah dapat hadiah ni, syukur sangat2...

senang sikit nak ajak dia solat...

hehehe...

LYaFRINA berkata...

comelnya telekung dia.. siap ada kartun2 lg.. ada eyh saiz sarah.. sbb aritu ada cari.. tp saiz besar sgt2...
ain beli kt mana??

Ain berkata...

lyafrina: telekung ni tok chek sarah belikan kat indon...

bukan gambar kartun tapi buah strawberry.....hehehe

~aSHa~ berkata...

tomey nye adik sarah ni

maisarah pun rimas kalo pakai telekung..aritu kat surau sini...jenuh suh dia pakai..mmg dia tak minat ada mende kat kepala..alahai...tau la tu nak pakai tudung ke idak besar nanti...

penjejak maya berkata...

salam,

pertama kali nengok telekung gamba stroberi tu..

zareda berkata...

ala comelnya telekung sara tu.. auntie zar nak pinjam boleh? :)

ibu_Arifa berkata...

wah cantiknyer..siap ada strawbery lagi tu..leh lah berjemaah dgn mama yer sarah.

mamamiera berkata...

eee.. tantiknye telekung tu..
xpernah jumpa lg la de strawberry camtu.. sukalah sara ye.. boleh lg mamam lolipop eh.. nk carik tuk miera gak lah..

nza berkata...

semoga sarah cpt belajar ye..nnti boleh temankan mama solat.....kat indon mmg tudungnya cantik2 n harga boleh la thn...masa hubby g jakarta 2 thn lepas tah brapa pasang dia beli telekong cz ktnya cntik2...

Softtouch [Hanim] berkata...

cantinya sarah pakai telekung strawbey tu...bertambah manis sarah...telekung tu pun comel bangat..

Mak Su berkata...

cantiknya, warna biru ek.......

kmieja berkata...

comeilnya ain+telekungnya.....:)

Nia berkata...

wah,..comelnya Sarah! kalau beli lebih boleh bisnes ni..hehe...bagus la Sarah nak pakai,.Diha tak mau pakai pun. kain aje dia pakai.

Entri Terkini: Dosa Yg Dilakukan Hampir Setiap orang

Ena berkata...

cutenyerrr sarah bertelekung.. ;D
owh.. ada juga teleking color biru yeh! siap ada strawberry pulak.. heheh.. cm2 skrg nie.. anis aje pakai putih biasa jekk.. tak pe lah utk belajar je kan.. dah terror nanti leh la bg yg ber kerawang pulak kan mama.. ;D

al-lavendari berkata...

susah nak khusyuk ni .. sebab asyik tengok gambar jer ! hehe

Mykhalish berkata...

adoii comeynyer sarah dgn telekung. siap ada stroberi lgk.. hehehe.. jgn plak tgh solat kunyah stroberi ye..

Ibu Fatin berkata...

comelnya budak2 kalau pakai telekung nampak sejuk kan? :)

Lelord berkata...

cantik la telekung ni....
cool leh tarik minat anak2 tuk solat

Related Posts with Thumbnails