Selasa, 21 September 2010

Wajah-wajah Kesayangan Di Hari Raya.....

Memandangkan semalam ada yang berkecil hati wajahnya tak dimasukkan dalam n3, hari ni aku persembahkan semua sekali..... 


Are U Readyyyyyy!!!!!! Here we Gooooooooooooooooo............

 Ayahbonda terchenta.....

 Family adik pompuan aku yang no.1....

Yang ni adik pompuan aku no. 2. Suami dia jauh di perantauan sana nun (arab saudi). Hari raya pakat duk nangis depan lappy jer la. Nasib baek ada sky-pe. 

Yang ni pulak adik pompuan aku no. 3. Anak dia la si Fatin debek yang pandai posing tuh. Jangan memain dengan adik aku yang ini tau sebab dia ni kojernya polissss. Tembakkkk kangggg!!!

Ni lagi sorang gegirl dalam rumah kami. Adik pompuan aku yang no. 4 merangkap gegirl paling bongsu dalam keluarga. Masih anak dara muda belia.....hahaha (korang ada calonnnn ka??)

Satu-satunya adik lelaki yang aku ada dan paling bongsu dalam keluarga. Dia ni memang suka manjakan anak-anak buah pastuuuuu sakattt sampai anak buah nangis punnnn dia jugakkkkk. Bujang lagi ni tauuuu....

Dalam ramai-ramai ni sorang jer pict, yang takde. Siapa lagi kalau bukann abang aku yang merupakan abang sulung dalam keluarga walaupun dia sebenarnya abang kami yang no. 2. Abang sulung aku yang no. 1 sebenarnya telah menemui Penciptanya selepas seminggu melihat dunia.

Harapnya takde la yang berkecil hati lagi lepas ni. Kalau ghase nak interprem lebih2 bukak blog sendiri sorang satu k....... hahahaaaaaaaa   

24 comments:

LYaFRINA berkata...

hAAA.. TU DIA.. DAH INTERFRAME SEMUA... HEHEHHEE..
KIRANYA FAMILI AIN NI MAJORITI POMPUAN LA.. SORANG J LAKI ERK.. SEMUANYA MUKA CANTIK2 BLAKE...MCM AIN.. MANA MAK & AYAH??? HEHEEH

LiNda berkata...

Ooooo

Dah nampak dah
kalau jumpa kat luar
bolehlah tegur ..
heheh

Ain berkata...

lyafrina: ada 2 lelaki dalam keluarga ain, yang sulung dan yang bongsu....

pict. yang pertama tu mak ngan ayah ain....

Ain berkata...

sis linda: tegur jangan tak tegur....

hahaha....

cheqna berkata...

gambar cheqna??
huhuhuhuhuhu

Ain berkata...

cheqna: raya kan sebulan, dang lagi nok ambik gambo raya ngan cheqna ni....

kita tempek kediang....

hahaha.....

az rina a.k.a jaijina berkata...

hah, kan kak ian dah marah tu..semua gamba family dah ter expose kan, hikhik..barulah same adil kan..

besar jugak kan family kak ain..

Ain berkata...

rina: akak cuma 7 beradik jer....

tiap2 tahun memang semua ada sbb masing2 kahwin dengan orang dekat...

untung gitewww....

Softtouch [Hanim] berkata...

cantik-cantik adik ain mcm ain jugak..ain lebih ikut mak yer..cantik

[-suziey-] berkata...

haahaah ade gk yg kecik ati ek:p

ooooo 4 pompuan 1 laki la yek..hiks...adik laki tu mcm adik ipar kita..suka sakat ank buah..adoiiii

Mykhalish berkata...

heheh.. nih br meriah.. kasi semua interprem...

Ain berkata...

hanim: ain pun tak pasti ain ikut muka siapa, tapi yang pasti antara gegirl yang ada kat rumah tu, ain la kulit paling gelap sekali....

hahaha....

hitam itu menawan apa....hehehe

p/s: asyik puji2 jer hanim ni tau, malu ain dibuatnya....anyway thanks.

Ain berkata...

suziey: kecik hati ala ngada2 nak majuk manja2 gitewww...

hehehe....

Ain berkata...

mykhalish: punya la nak kasi sume interpem sampai terpaksa cilok gambo orang tu kat fb dia...

hehehe....

Fieza79 berkata...

ha skali dh kuar suma...kaum kerabat dh di interprem kan...

al-lavendari berkata...

1. abang sulung pergi mana ?

2. saya rela digari oleh adik perempuan ain yang nombor 3 tu, walaupun tak buat salah apa-apa.

3. adik perempuan no. 4 tu dah ada ke yang punya ? saja tanya.

mamalieyna berkata...

apsal gambar eina takde, berkecik ati gk ni..ekeke..sama sibukk..hehe...

sempat snap semua adik beradik sekeluarga ye..syok ler..leh abadikan kt blog! sure orang puas hati pasni..hehe..

Ena berkata...

hehehe..
syok layan gambo raya kawan2 nie.. semua canttik2 & banyak je.. ena .. ciput je.. huhuhu..

kella berkata...

hai hai hai..!! kak ain!! slaam aidilfitri..
kita pun baru sempat jengah akak ni!! selamat hari raya!!!
meriah sungguh la haii...bila keluarga ramai kan! huhuhu...
same ler cam kiter kak! adik2 tanya, takda upload gambar pun? hehehe... diorang melaram time raya! maklumla.. bujang2 belake.. kita sorang je yang dah melangkah ke alam perkahwinan.. huhu apa pun hari raya tahun ni meriah.. syiok...
Alhamdulillah...

:D

~aSHa~ berkata...

ha meriah tu...semua sekali dimasukkan...

yg tuk anak dara bujang tu...sy ada abg yg bujang...ehehehe tiba2 je

kak, surat kamu sudah sampai..tq ye kak...nti sy apply 'banglo huggies' jugak

LyNn HaMzAh berkata...

singgah sini tgk gmbr family ain...

Mak Su berkata...

oh ya ker? hahaha, mcm2. buka blog sendiri taruh gamba byk2 :)

nza berkata...

ramainya adik pompuan ain...ain anak sulung ek????

zue @ annaleeya berkata...

oloh ain... abis gi interprem tuh... hehehe...

bestnya ramai adik bradik pompuan... senang keje dapo mak ain...

Related Posts with Thumbnails