Rabu, 22 September 2010

Riang Ria Raya Budak Domam...

Sekadar kenang-kenangan untuk hari mendatang....

Jua pengubat jiwa kala kesunyian.....

Nak tatap muka siapa lagi kalau bukan anak-anak kan....

Layankan aje la n3 mak budak yang tengah kebuhsanan ni....hehehe 


 



 




p/s: kenapa mesti sarah jer? danish sibuk beraya rumah kawan-kawan dia...

24 comments:

LYaFRINA berkata...

oloo cutenya sarah bbju kurung.. ayu g2...

abg danish msti syok kumpul duit raya tu.. kanak2 kn..mmg raya lah wktu y dnantikan.. sma mcm kt time kecik2 dulu

kakcik berkata...

comelnya anak dara ni.. :)

cheqna berkata...

amboi danish..
tobak banyak boleh pitih raya tu...

Ain berkata...

lyafrina: danish memang dok lekat rumoh raya pertama ritu, abih rumah jiran dia gi jelajah ngan kawan2 dia...

senyum simpol balik rumoh dengan wit raya...

hahaha....

Ain berkata...

kakcik: manisss macam mama dia kan....

hahaha....

fengsannn kakcik dengor statement ni...

zue @ annaleeya berkata...

dah beso pon anak dara ain nih... bulih ar tambah lagi... heheh!!!

Ain berkata...

cheqna: banyok dia la dari adik sarah....

ada sedara bagi extra wit raya sbb dia pose tahun ni....

suka sangattt la dia...

Ain berkata...

kak zue: bahagian tamboh nanti ain tanya is....

hahaha.....

macam senang jer kan....

IdzaLia berkata...

segaknya berbaju kurung.. ^__^

Softtouch [Hanim] berkata...

comel...ayu jer bebraju kurung..siap da fringe sikit2 kat dahi tu..cantik sangat sarah..anak sapelah nie..:)

Ain berkata...

idzalia: sarah dan baju kurung memang tak dapat dipisahkan....

datang angin sepoi2 dia, malam hari pun dia nak pakai....

hahaha....

Ain berkata...

hanim: jangan tak caya kalau fringe kat depan tu dia wat sendiri....

hehehe....

Fieza79 berkata...

comey nya anak dara sapa ni..?
lawa baju dia...

Ju@Lucky^Mummy berkata...

alah sian nya.. demam pulak..
mmg x best anak2 demam time2 raya kan.. hilang semangat raya..

Ain berkata...

fieza: itu baju raya sponsor tau...

semua gegirl dalam family dapat sorang sepasang dan pakai raya kedua, sarah jer yang pakai raya pertama sbb mama dia tak beli baju kurung untuk dia...

Ain berkata...

ju: tu la, nak jenjalan pun takde semangat sbb anak tak sihat....

risau pulak demam dia jadi makin melarat....

Nia berkata...

comel betul anak dara sorang ni kan..berbaju raya lak tu.

Entri Terkini : Aku Kena Serang!

mamalieyna berkata...

jeles ni gambar clean n clear! dah lak budak comel ni dlm demam2 pun nmpk kiut berbaju kurung! suka2x..tempek la lagi dan lagi..hehe..

Mak Su berkata...

tgkler muka anak sekarang, nanti bila mereka dah besar tak lekat kat umah, susah gaks... mcm yg maksu rasai sekarang

az rina a.k.a jaijina berkata...

alolo, sarah..makin cung melecung dgn baju kurungnya itew..

betul tu kak ain, nak tgok muke sape lagi kalau tak anak²..dialah pengerang jantung hati..

[-suziey-] berkata...

hahahahha mmg terserlah kebosanan dia..ekekkeek:p sian sarah..

nieda berkata...

comel anak dara sorang ni berbaju kurung..esok2 bila anak dah besar, kita pasti rindu gambar mereka masa kecik..sebab tu kena abadikan kt blog

TeacherNunu berkata...

walaudemam tapi masih comel berbaju kurung :)

♥Azie♥ berkata...

comelnyer

Related Posts with Thumbnails