Isnin, 27 September 2010

I Love U Adik...

Ini la adik saya yang sangat-sangat notty dan suka wat perangai....


Dia la jugak budak yang suka panjat-panjat dan duduk atas meja...
 


Saya saaayang adik saya, kalau dia takde dunia saya rasa sunyiiii sangattt. Siapa pulak yang nak dengki ngan menan yang saya pegang, siapa yang nak volunteer pass kan susu kat saya bila mama dah siap bancuhkan dan siapa lagi yang boleh saya harapkan ambilkan towel mandi bila saya lupa memanjang. 


Adik saya jer yang terbaekk mampu lakukan semua ni untuk saya.....Dan sebab tu jugak la saya tak suka kalau mama bising-bising marahkan adik saya. Lagi saya tak suka kalau mama berani-berani nak babap dia. No wayyyyyyy!!!


Selalunya bila adik saya kena marah ngan mama, dia akan nangis dan mengadu dengan saya. Saya pujuk dan gosok-gosok belakang dia. Kejapp jer pastu dia mesti diam dan ketawa semula. Penting jugakkan saya dalam hidup adik saya ni. 
 
Love U So Muchhhhhhh...... Mmmmmuahhhhh

23 comments:

E.d.Y berkata...

thanks follow my blog...

wah...sweetnye...:)

Ain berkata...

edy: salam perkenalan edy...

suka baca n3 simple kat blog awak, lagi suka tengok pict. yang cantik2 semuanya.....

thanks sudi singgah sini...

idah @mama izzya berkata...

ain,anak idah pun sepasang gak..
kadang baik kadang gaduh..
mcm ragam ada..gamat umah dibuatnyer..dah la umah kayu..mau runtuh kalu masing2 bercekau

tp sgt seronok bila melihat dorg syg menyayangi kan..kan.

Ain berkata...

@idah @mama izzya

kalau bergaduh tu perkara biasa la kan, lagi la kalau kalau si adik, memang dia jer nak menang....

dapat abang yang jenis takmo mengalah, boleh roboh rumah dibuatnya...

hahaha....

LiNda berkata...

adik dan abang
abang dan adik..

so cute !

Ain berkata...

@LiNda

saling menyayangi dan memerlukan antara satu sama lain...

~aSHa~ berkata...

bleh join contest sayang adik ni...

gitu la kan adik beradik..kalo baik, baik sgt..kalo berebut tu...sampai gadoh2 la...lepas tu baik balik

kakcik berkata...

Akan berpanjangan kasih sayang mereka ke akhir hayat. InsyaAllah. :)

Ain berkata...

@~aSHa~

sama la jugak dengan kita waktu kecik2 dulu...

tak kena sikit mesti nak bercekau kan....

dah besar dan masing2 dah kahwin ni baru la aman harmoni, giliran anak2 buah pulak berebutkan itu ini...

hehehe...

Ain berkata...

@kakcik

mudah-mudahan hendaknya kakcik...

shi3la berkata...

chanteknyer gigi diyer..

so sweetlahh..!!

kella berkata...

lalalala... sweet nya mereka berdua ni... jeles lak tengok..sayang di abang pada si adiknya...
syukur..

ainnoraini berkata...

ala...manjenye adiknye tu....so sweet...

♥Azie♥ berkata...

syoknyer tgk 2 bradik nie

Fieza79 berkata...

bagus la kemesraan adik beradik begini...senang ati ibu dia kan??

Mak Su berkata...

sayang menyayang :)

al-lavendari berkata...

nampak mesra betul dia orang. anak uncle pulak terbalik. yang kecik sekali lelaki dan 2nd last, perempuan. kakak dia ni agak manja dan nakal dibanding dengan adik beradiknya yang lain. kakaknya selalu saja buli adik dia. yang hairannya kalau uncle rotan kakak dia, pasti adik lelakinya itu yang akan membela. (manja2 pun kena rotan juga)

Softtouch [Hanim] berkata...

touching bila bc n3 nie sbb keakraban 2 beradik nie..sweet sgt..baiknya dnaish ngan adik dia yer..pndai pujuk n sygkan adik dia..nk nangis sy tau ain bila bc yg sarah mngadu kat abg dia bila ain marah.babap dia..biarlah anak sy nnti mcm nie kan..memerlukan antara satu sama lain..touching...

mamalieyna berkata...

mmg sweetlah mereka!..hehe....arif taktau bila nak jd abang ni..bestnyer tgk adik-abang ni..sure meriah rumah! ^_^

[-suziey-] berkata...

alalala so sweet..syg btl abg pd adiknya..tp gaya peluk cam nk ajk gusti..ekkeke:p

Zaidah berkata...

comelnyer dia dua beradik..... harap2 sampailah ke besar diorang nie bersamakan....

p/s zai dah cuba dah aromateraphy tu...ok sesangat...macam firas selsema tak ambik masa lamalah untuk sembuh....terima kasih ain... firas dah tak kisah panggil adam...sebab bila panggil adam dia terus datang n tersengih....hehehe

cheqna berkata...

i love u abang

az rina a.k.a jaijina berkata...

lololo, comei..auntie tadek abang pon, sob sob..

Related Posts with Thumbnails